سلامت و زیبایی, مجله

بررسی کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

بررسی کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

پوست صورت همیشه در معرض مشکلات زیادی است و همین موضوع ایجاب می کند که افراد از روش های مناسب برای کاهش عوارض پوست استفاده کنند. خشکی پوست، چین و چروک های پوستی و … از جمله مشکلات رایج پوست می باشند که همیشه مضرات زیادی را به همراه دارند. بروز چین و چروک های پوستی باعث ایجاد حس پیری در افراد می شود. حتی اگر افراد سن پایینی داشته باشند و سن پوست آن ها بالا رفته است. به همین خاطر، توصیه می شود که افراد از روش های مناسب برای کاهش چروک های پوستی استفاده کنند. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا یکی از بهترین کرم هایی است که برای کاهش چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم ضد چروک بدون اینکه ایجاد چربی بر روی پوست کند باعث رفع چروک های پوستی می شود و جوانی پوست را به دنبال دارد. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعات جامعی در رابطه با کرم ضد چروک دکتر ژیلا دست یابید.

با کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا بیشتر آشنا شویم

کرم های ضد چروک می توانند نقش موثری در سلامت عمومی پوست داشته باشند و باعث افزایش کیفیت پوست شوند. چروک های پوستی در اثر افتادگی و شل شدن پوست رخ می دهند. به همین خاطر، می بایست از روش های مناسبی برای کاهش افتادگی و شل شدگی پوست استفاده کرد. کرم های سفت کننده هم برای افزایش کیفیت پوست مناسب می باشند و هم می توانند سلامت پوست را افزایش دهند. این کرم ها با سفت کردن لایه های مختلف پوست، مانع از بروز چین و چروک های پوستی می شوند. به همین خاطر، کیفیت بسیار بالای این کرم ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اهمیت داشتن یک پوست صاف با ساشه کلاژینو

امروزه، برندهای ایرانی مختلفی اقدام به تولید کرم های ضد چروک و کرم های سفت کننده کرده اند که هر کدام از این کرم ها کیفیت بالایی را از آن خود کرده اند. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا یکی از بهترین کرم های موجود در بازار است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل مصرف می باشد. این کرم ضد چروک را می توان به دلیل ترکیبات متنوعی که دارد، مورد استفاده قرار داد. زیرا هر یک از ترکیبات موجود در این کرم به نوعی برای پوست مفید و ضروری می باشند. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا حاوی ویتامین سی، کلاژن، ویتامین ای، روغن آووکادو و … می باشد. این ترکیبات با خواص متنوعی که دارند، می توانند باعث افزایش کیفیت پوست گردند و از مشکلات پوستی جلوگیری کنند.

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

کلاژن به عنوان ترکیب اصلی سفت کننده پوست شناخته می شود که باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک های پوستی می گردد. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا با داشتن کلاژن، می تواند رفته رفته استحکام پوست را افزایش دهد و در نهایت چین و چروک های ریز و عمیق پوستی را محو و یا کاهش دهد. مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا باعث کاهش خطر ابتلا به پیری زودرس پوست می گردد. ویتامین سی از جمله ویتامین های ضروری برای بدن به شمار می رود که مصرف موضعی و خوراکی آن بسیار مفید است. ویتامین سی و ویتامین ای هر دو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی می باشند. به همین خاطر مصرف آن ها نه تنها برای سلامت پوست مفید است. بلکه باعث پیشگیری از پیری زودرس پوست می گردد.

بیشتر بخوانید: کلاژینو و تأثیر آن بر روی تقویت و سلامت پوست

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا حاوی روغن آووکادو هم می باشد. این روغن حاوی ویتامین های مختلف از جمله ویتامین آ، ویتامین ای و … می باشد. مصرف این کرم ضد چروک با داشتن این ویتامین ها باعث می شود که پوست کیفیت خود را حفظ کند و رفته رفته لکه های پوستی و مشکلات پوستی محو گردند. ترکیبات مختلف دیگری وجود دارند که در کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا به کار رفته اند. این ترکیبات باعث بهبود اثربخشی این کرم شده اند و خواص این کرم را افزایش می دهند. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا ساخت کشور ایران بوده و در شرکت دکتر ژیلا به تولید رسیده است. هر یک از بسته بندی های این محصول حاوی 50 گرم کرم بوده که به صورت روزانه قابل مصرف می باشند.

برای خرید کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا کلیک کنید.

ویژگی های کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

چروک پوستی می تواند باعث کاهش کیفیت پوست شود و در عین حال عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا یکی از بهترین کرم هایی است که برای کاهش چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالای این محصول در کنار ترکیبات متنوعی که دارد، باعث بهبود سلامت پوست و پیشگیری از چین و چروک های پوستی می شود.

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و همچنین، ترکیبات مغذی پوست، باعث ایجاد زیبایی در پوست می گردد. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تقویت کننده پوست صورت
  2. مغذی پوست به دلیل داشتن ویتامین های مختلف
  3. کمک به کاهش عوارض ناشی از خشکی پوست صورت
  4. کمک به کاهش شل شدگی و افتادگی پوست
  5. موثر در افزایش کیفیت پوست
  6. کمک به کاهش چین و چروک های پوستی و پیشگیری از به وجود آمدن آن ها
  7. توصیه شده برای خانم های بالای 50 سال و افراد دارای پوست های خشک
  8. تنظیم کننده خاصیت الاستیسیته و کشیدگی پوست

نکاتی درباره استفاده از کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا یک محصول مناسب برای تقویت سلامت پوست و استحکام آن می باشد. در صورتی که قصد مصرف این کرم ضد چروک را دارید، بهتر است که به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا تعیین نشده است. در صورت نیاز می توانید از کرم های مختلف دیگر در کنار مصرف این کرم ضد چروک استفاده کنید.
  • بازه سنی مصرف: کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف است. سن توصیه شده برای مصرف این کرم ضد چروک، بانوان بالای 50 سال بوده است.
  • منع مصرف: قبل از مصرف این کرم به ترکیبات موجود در این کرم توجه کنید. در صورتی که به هر یک از ترکیبات موجود در کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا حساسیت داشتید، از ادامه مصرف این کرم خودداری کنید.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده برای مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا می توانند با پزشک مشورت نمایند.
  • عوارض جانبی دارو: تاکنون عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا مشاهده نشده است. در صورت مشاهده حساسیت در اثر مصرف این محصول از ادامه مصرف این کرم ضد چروک خودداری کنید.

شیوه مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا

شیوه مصرف

برای دریافت شیوه مصرف کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا با ما همراه باشید.

  • کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا را هر شب بر روی پوست مالیده و ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
  • این کرم ضد چروک می تواند بعد از لیزر درمانی برای بازسازی پوست، مناسب باشد.

ترکیبات

در جدول زیر لیست ترکیبات به کار رفته در کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا را مشاهده می کنید.

نام ترکیبمقدار در 50 گرم
عصاره مارین گلیکوز آمینو گلیکانمشخص نشده است.
پخش غیر صابونی و روغن زیتونمشخص نشده است.
سدیم اسکوربیل فسفات (ویتامین C)مشخص نشده است.
روغن آووکادومشخص نشده است.
آب دیونیزهمشخص نشده است.
توکوفریل استات (ویتامین E)مشخص نشده است.
پروتئین هیدرولیز شده گندممشخص نشده است.
عصاره چای سبزمشخص نشده است.
عصاره برگ زیتونمشخص نشده است.
سوربیتان اولیواتمشخص نشده است.
ستیل پالمیتاتمشخص نشده است.
اسانسمشخص نشده است.
د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)مشخص نشده است.
پتاسیم ستیل فسفاتمشخص نشده است.
پلی گلیسرول متیل گلوکز دی استئاراتمشخص نشده است.
آلفا توکوفریل استات (ویتامین E)مشخص نشده است.
کلاژن هیدرولیز شدهمشخص نشده است.
BHTمشخص نشده است.

سخن آخر

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا با داشتن کیفیت بالا، می تواند چروک های پوستی را کاهش دهد. مصرف این کرم برای پیشگیری از چروک های پوستی، رفع چین و چروک ها و بهبود سلامت پوست و زیبایی آن، توصیه می گردد. به علاوه شما می‌توانید با خرید و مصرف انواع مکمل دارویی – غذایی‎ سلامتی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله داروهلپ بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *