در این اصلا شک نیست که اصالت کالا و بخصوص مکمل ها برای همه بخصوص تیم داروهلپ از اهمیت زیادی برخوردار است . بنابراین با آموزش در این خصوص آگاهی لازم برای شما دوستان و مشتریان عزیز در این صفحه قرار داده شده است تا با یادگیری آن اطمینان کامل در خصوص اصالت کالاها و مکمل ها برای شما ایجاد گردد /

اصالت کالا

سامانه تیتک ttac.ir یکی از کاربردی ترین و مهم ترین سامانه هایی است که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت محصولات در سال 1392 راه اندازی شده است. با استفاده از خدمات این سامانه می توان به کاتالوگ داروها، ملزومات پزشکی، فرآورده های طبیعی گیاهی و سنتی، محصولات آرایشی و بهداشتی و سایر کالاهای مربوط به حوزه سلامت، دسترسی پیدا کرده و از اصالت و مرغوبیت آن ها اطمینان حاصل کرد. با وارد کردن بارکد محصولات داخلی و وارداتی در این سامانه می توان از اصالت آن ها اطمینان حاصل کرد. همچنین می توان پروانه های تاسیس، بهره برداری و ساخت کارخانه ها و واحدهای تولیدی را بررسی و کنترل نمود.

سامانه تیتک دارای اهداف مهم و ارزشمند زیادی در راستای حفظ سلامت مردم کشور بوده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به ممانعت از آسیب های ایجاد شده حاصل از مصرف محصولات تقلبی، قاچاق و …، جلوگیری از تولید و توزیع محصولات خطر آفرین برای سلامت مردم، پیگیری و نظارت بر فرآیندهای تولید، توزیع، عرضه و تقاضای تمامی محصولات سلامت محور در کشور و … . همچنین در کنار تمامی این اهداف، راه اندازی سامانه تیتک توسط وزارت بهداشت گامی بزرگ در جهت حمایت از برندهای دارای هویت محسوب شده است.

تمامی صادرکنندگان، واردکنندگان و فعالان حوزه پخش و توزیع محصولات مرتبط با حوزه های سلامت اعم از کالاهای دارویی، تجهیزات پزشکی و محصولات غذایی در کشور، لازم است که در سامانه تیتک به نشانی ttac.ir ثبت نام نمایند. زیرا مطابق قانون عدم ثبت نام فعالان حوزه های ذکر شده، در این سامانه، جرم محسوب شده و بر طبق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

دقت داشته باشید مکمل هایی که بدونلیبل هستند را به هیچ عنوانتهیه نفرمایید ! 

بله .

برای  مطمئن شدن از اصل بودن باید شماره 16 رقمی مخفی رو به شماره 20008822 اس ام اس کنید یا به تلفن  گویای 6185-021 اعلام کنید. یا می‌تونید با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و وارد کردن کد 16 رقمی از اصالت کالا مطمئن بشید. 

شناسه رهگیری (UID) بعد از وارد شدن به سایت وارد نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی با ما تماس بگیرید

داروهلپ نماد اعتماد واصالت