مجله

تاثیر کلاژینو بیوتی در حفظ شادابی، طراوت و آبرسانی پوست

تاثیر کلاژینو بیوتی در حفظ شادابی و طراوت و آبرسانی پوست

امروزه موضوع پوست، زیبایی و اهمیت دادن و توجه به آن به یک دغدغه اساسی برای افراد جامعه به خصوص برای خانم ها تبدیل شده است. به گونه ای که سالانه مقدار زیادی از هزینه های این افراد صرف مراجعه به مراکز تخصصی پوست یا خرید لوازم آرایشی جهت بهبود آن می شود. پوست و زیبایی آن به عنوان یکی از مهمترین ملاک ها برای بالا رفتن اعتماد به نفس افراد به ویژه بانوان در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب که، افرادی که دارای پوست زیباتر و شاداب تری هستند، از اعتماد به نفس بالاتری برخوردارند. در ادامه با داروهلپ (داروخانه آنلاین ) همراه باشید تا اطلاعات جامعی از کلاژینو بیوتی در اختیارتان قرار دهیم.

کلاژینو بیوتی چیست؟

بسیاری از افراد و به ویژه خانم ها به دنبال یافتن روش هایی هستند که بتوانند با استفاده از آنها، شادابی، طراوت و زیبایی پوست  خود را به دست آورند و نشانه های حاصل از اختلالات پوستی از قبیل لکه های زرد رنگ و قهوه ای و نیز چین و چروک ها و فرایند پیری زودرس را در پوست خود از بین ببرند و پوستی شاداب و با طراوت داشته باشند. برای انجام این کار، مکمل های زیادی وجود دارند که سرشار از پروتئین به عنوان مهمترین ماده برای تقویت پوست و آنتی اکسیدانی قوی است.

بیشتر بخوانید: راز سلامت پوست با اسکراب

بنابراین آنها می توانند از یک کلاژن ساز قوی و بسیار مؤثر که حاوی ترکیب های با اهمیت و متعددی از قبیل بیوتن، زینک، ویتامین C و هیالورونیک است، استفاده کنند. مکمل مورد نظر، کلاژینو بیوتی است که دارای خواص فراوانی بر روی پوست و زیبایی و طراوت آن است. استفاده از این نوع مکمل، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کرده و نشانه های پیری زودرس در فرد را کاهش می دهد. وقتی کلاژن مورد نیاز در بدن افراد کم باشد عوارضی از قبیل ایجاد چین و چروک و عدم فعالیت سلول ها را به دنبال دارد. در نتیجه برای جلوگیری از این اقدام، باید مقدار زیادی از کلاژینوی مورد نظر استفاده شود تا پوست بدن را سفت تر و صاف تر و در نتیجه، منجر به فعالیت بافت ها و سلول های بدن شود و از این طریق گردش خون موجود در بدن را تنظیم و بهبود بخشد و به سلامت و شادابی پوست افراد کمک کند.  اگرچه روش استفاده از این نوع مکمل کار چندان سختی نیست و افراد می توانند با حل کردن روزانه مقداری از پودر آن در مایعات مختلفی از قبیل آب، شیر، آب میوه، ماست، قهوه و غیره و سپس مصرف آن، به تقویت و شادابی و طراوت پوست خود کمک مؤثری کنند.

تاثیر کلاژینو بیوتی بر انواع پوست

تاثیر کلاژینو بیوتی بر انواع پوست

این مکمل همچنین آنتی اکسیدانی است که استفاده از آن، موجب جلوگیری از پیری زودرس و افرایش انرژی و سلامت بدن می شود. استفاده از این مکمل برای همه بزرگسالان اعم از مرد و زن مجاز است. لذا استفاده از این مکمل برای برخی از موارد خاص دارای محدودیت است، برای نمونه؛ زنان باردار و کسانی که در حال مصرف داروهای خاصی هستند باید قبل از مصرف این نوع مکمل، حتما با پزشک خود مشورت کنند. لازم به ذکر است که این دارو با برند ویشاردی تی کو و تولید کشور فرانسه؛ حاوی 30 بسته 5 گرمی بوده خواص اصلی آن در سلامت پوست و مو و ناخن خلاصه می شود.

بیشتر بخوانید: ارتباط ریزش مو با استرس

با این حال، یکی از انواع مکمل های تقویت کننده پوست در برابر چین و چروک و جوان سازی آن که اکثر متخصصان نیز استفاده از آن را به افراد و به ویژه خانم ها و یا کسانی که برای درمان پوست به مراکز تخصصی پوست مراجعه می کنند، پیشنهاد می دهند مکمل كلاژينو بيوتي است که از پودر خالص کلاژن ماهی تشکیل شده است و حامی ترکیباتی از قبیل زینک، بیوتین، هیالورونیک اسید و ویتامین ث است. برای استفاده از این مکمل کافی است که ساشه را در لیوانی ریخته و آن را با انواع مایعات مدنظر محلول و سپس مصرف کرد. این پودر عاری از هر گونه چربی، قند و کلسترون و همچنین فاقد هر گونه رنگ و بو و مواد نگهدارنده است.

مزایای کلاژینو بیوتی

در ادامه مزایای کلاژینو بیوتی را برایتان شرح خواهیم داد.

1- جلوگیری از چین و چروک

از مهمترین کارکردهای این مکمل این است که به جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست و همچنین به انعطاف پذیری پوست کمک شایان توجهی می کند و موجب شادابی و زیبایی و طراوت پوست می شود. از طرفی دیگر، استفاده از این مکمل منجر به حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و اشعه های UV و در نتیجه کمک به ترمیم زخم ها و رفع آکنه های موجود در پوست می شود.

بیشتر بخوانید: راه‌های کاهش چین و چروک

2- تقویت پوست، زیبایی و شفافیت آن

همان طور که بیان شد، مکمل موردنظر از ترکیبات بسیار مفیدی تشکیل شده است. برای نمونه یکی از ترکیبات موجود در تهیه این محصول، ترکیب هیالورونیک اسید است که از مهمترین خاصیت آن آبرسانی به پوست است. از دیگر ترکیب مؤثر، زینک می باشد که از چین و چروک های موجود در پوست و پیری زودرس جلوگیری کرده و موجب تقویت پوست و زیبایی و شفافیت آن شده و از طرفی روند سفید شدن موها را کاهش می دهد.

از آنجایی که مکمل کلاژینوی مورد بحث، عاری از هر گونه مواد خاص است، استفاده از آن، به افزایش سلامت پوست افراد در تمام مقاطع سنی کمک قابل ملاحظه ای می کند.  محصول موردنظر، دارای منشأ گیاهی بوده که برای عموم افراد بزرگسال اعم از زنان و مردان تجویز می شود.

3- رفع آکنه

از دیگر ویژگی های استفاده از این مکمل خوراکی این است که به حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و رفع آکنه نیز کمک می کند. یکی از دلایل اینکه این مکمل از چین و چروک و افتادگی پوست و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند این است که حاوی مقدار زیادی پروتئین است. ویتامین C به عنوان یکی از ترکیبات تولید این مکمل و به عبارتی دیگر یک نوع ویتامین ضروری موجود در این نوع مکمل است و تأثیرات شگفت انگیزی را بر روی پوست افراد دارد. همچنین با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، نقش به سزایی در شادی و طراوت پوست ایفا می کند.

مزایای کلاژینو بیوتی 

4- بهبود زخم‌ها و مشکلات پوستی نظیر اگزما و خشکی

این ویتامین با کلاژن سازی در بدن از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و علاوه بر این که منجر به شکوفایی و شادابی پوست می شود، زمینه های لازم را برای بهبود زخم ها و مشکلات پوستی از قبیل اگزما فراهم می کند. از طرف دیگر، موجود بودن ترکیب ویتامین C در مکمل کلاژینو بیوتی، خشکی و لک های پوستی را بر طرف و ترمیم می کند و در نهایت از پوست در برابر اشعه های خورشید مراقبت می کند. تا جایی که، ویتامین C و هیالوونیک اسید موجود در کلاژن موردنظر، به اثربخشی کامل تر و بهتر آن کمک کرده است. چرا که این پودر تمام نیازهای پوست را برای جلوگیری از چین و چروک و ایجاد آبرسانی برطرف می کنند. مقدار زینک موجود در این مکمل نیز به دلیل تحریک و تسریع فرایند پروتئین سازی در بدن، به بازسازی پوست فرد کمک کرده و و از ورود آسیب ها و اختلالات ناشی بدان جلوگیری می کند.  

5- بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

بنابراین بدون شک، بهترین مکملی که می توان برای ایجاد سلامت و داشتن پوستی شفاف از آن استفاده کرد، مکمل پودر کلاژینو بیوتی است. این مکمل که محصولی بسیار مقوی است علاوه بر کمک به جوان سازی پوست و زیبایی آن، به عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز کمک فراوانی می کند. افراد لازم است در جریان باشند که در صورتی که از این مکمل به طور صحیح استفاده کنند هیچ گونه عوارضی برای سلامتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ارتباط بین پودر کلاژن کلاژینو و تناسب اندام

6- سلامتی مو و ناخن

 مکمل مورد بررسی یکی از مهمترین مکمل­های دارویی است که به سلامت پوست و مو و استخوان و مفاصل افراد کمک قابل توجهی می کند. این مکمل از ترکیبات به سزایی تشکیل شده است. ترکیبات مغذی موجود در تهیه این پودر باعث شده که استفاده از آن کمک قابل ملاحظه­ای به لطافت و زیبایی پوست و از بین بردن چین و چروک های موجود در آن کند و از پیری زودرس فرد جلوگیری شود. این پودر علاوه بر حفظ سلامت پوست به سلامتی و حفظ مو و ناخن نیز کمک قابل ملاحظه ای می کند و بدین طریق منجر به افزایش طراوت و شادابی آنها می­شود. برای مثال، هیالورونیک اسید موجود در این مکمل، کمک مؤثری به آبرسانی پوست و زینک موجود در آن کرده و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

با افزایش سن افراد میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن نیز کاهش پیدا می کند و بدین ترتیب استحکام و انعطاف پذیری اکثر اعضای بدن رو به کاهش می رود. یکی از این اعضا که با کاهش میزان تولید کلاژن در بدن باعث کم تحرکی و عدم انعطاف پذیری آن می شود، پوست افراد می­باشد که در صورتی که کلاژن که سرشار از پروتئین است را دریافت نکند منجر به کاهش شفافیت و ایجاد چین و چروک بر روی آن می­شود.  

 کلاژینو بیوتی 

سخن آخر

در نهایت لازم به ذکر است که افرادی که دغدغه زیبایی خود را دارند، دیگر نگران نباشند. چرا که با استفاده از مکمل­های موجود از جمله مکمل مورد نظر در بازار و در داروخانه­ها می­توانند شادابی و لطافت پوست خود را به دست آورده و  علاوه­بر اینکه از پیری زودرس جلوگیری می­کنند، زمینه های افزایش اعتماد به نفس را در خود فراهم کنند. این افراد باید در نظر داشته باشند که تا زمان مداوای کامل پوست، استفاده از این دارو و محصول گیاهی را قطع نکنند. همچنین برای سلامت پوست، مو و ناخن خود می‌توانید از انواع محصولات مراقبت از پوست و مکمل دارویی – غذایی‎ استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *