مجله

تاثیر کپسول هیرویت در کاهش ریزش مو؛ معجزه زیبایی

تاثیر کپسول هیرویت در کاهش ریزش مو؛ معجزه زیبایی

فرقی نمی کند رنگ پوست شما چه رنگی باشد، همه افراد زیبایی های منحصر به فردی دارند. موی زیبا، پر و ایده آل زیبایی را چند برابر می کند. مو جذابیت هر فرد را بیشتر نمایان می کند و اعتماد به نفس او را بالا می برد. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعاتی جامع و مفید در این باره دست یابید.

تاثیر کپسول هیرویت در کاهش ریزش مو؛ معجزه زیبایی مو

همه خانم ها وقتی موی زیبایی داشته باشند خود را جذاب تر نشان می دهند. هر خانمی با داشتن آبشاری از مو های زیبا احساس خوشحالی می کند. دوست دارد هر روز مو های خود را به یک حالت بیاراید و گاهی با یک رنگ فانتزی، آن را زیبا تر کند. البته مطالب گفته شده برای آقایان هم صدق می کند. فردی ممکن است دچار آسیب یا ریزش مو شود، اما به شما می گوییم جای هیچ گونه نگرانی نیست. وقتی علت را بررسی می کنید متوجه می شوید دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.

هر خانم یا آقایی ممکن است با ریزش مو مواجه شود بنابراین مختص گروه خاصی نیست. ریزش مو در آقایان از الگوی طاسی مردانه تبعیت می کند که یک الگوی رایج در آقایان است. در خانم ها این مسئله متفاوت و گاهی بسیار ناراحت کننده است. تا زمانی که دلیل آن مشخص نشده باشد ذهن فرد درگیر است و احساس ناراحتی می کند. تنک شدن مو ها دلایل مختلفی دارد که باید به موقع ریشه یابی کرد.

در ادامه دلایل اصلی که باعث ریزش و کم پشت شدن مو ها می شوند را توضیح خواهیم داد (خانم ها و آقایان):

  • الگوی ژنتیک ریزش مو: الگوی ژنتیک ریزش مو در خانم ها و آقایان یکی از دلایل رایج است. ریزش مو در آقایان ناشی از دو علت است: ژنتیک و هورمون های جنسی مردانه. ریزش از ناحیه شقیقه و فرق سر آشکار می شود. کم پشت شدن مو در خانم ها با الگوی ژنتیک بیشتر اتفاق می افتد.
  • کمبود ویتامین B: کمبود ویتامین B (انواع ویتامین B) و مخصوصا ویتامین B12 باعث آسیب رسیدن به ریشه مو می شود. کم اشتهایی، عصبی شدن، کم پشت شدن مو و … از عوارض کمبود ویتامین B12 در بدن است.
  • کمبود پروتئین: پروتئین در انواع گوشت، تخم مرغ و حبوبات وجود دارد. پروتئین ها باعث رشد و تقویت ریشه مو می‌شوند. حذف پروتئن ها از سبد غذایی و استفاده از رژیم گیاه خواری باعث تنک شدن مو می شود. مصرف کپسول هیرویت کمبود پروتئین در بدن را جبران می کند.
  • کاهش شدید وزن: کاهش وزن به صورت ناگهانی و در کوتاه مدت باعث اختلال در عملکرد بدن و مو می شود.
  • کم کاری تیروئید: کم کاری تیروئید سیستم سوخت و ساز بدن را دچار اختلال می کند.
  • بارداری و شیر دهی: برای اکثر خانم های باردار و مادران شیرده ممکن است اتفاق بیفتد.
  • بیماری لوپوس یا بیماری خود ایمنی: به سلول های پوست و فولیکول مو حمله می شود. در نتیجه ریشه مو سست می شود.
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS): باعث ریزش و تنک شدن مو ها می شود.
  • مصرف برخی داروها: دارو های مانند افسردگی، ضد التهابی، ایبوبروفن و … باعث می شود ریشه مو سست شود.
  • کمبود آب در بدن و آرایش نادرست مو باعث آسیب رسیدن به ریشه مو می شود.

بیشتر بخوانید: شامپو داو غذای کامل مو برای موهای آسیب دیده

کپسول هیرویت؛ بهترین مکمل و غذای مو

ممکن است سوال بپرسید آیا مصرف کپسول هیرویت در تقویت و کاهش ریزش مو موثر است؟ تاثیر کپسول هیرویت تا چه اندازه است؟ در ادامه صفر تا صد کپسول هیرویت را برای شما شرح خواهیم داد. کپسول هیرویت (Hair Vit) ساخت کشور انگلستان و محصول شرکت Health Aid می باشد. بعد از تجویز پزشک سعی کنید از محصولات اورجینال شرکت Health Aid استفاده کنید، زیرا این محصولات به دلیل استقبال فراوان جنس تقلبی آن در بازار وجود دارد.

وقتی این کپسول را مصرف می کنید تمام مواد مورد نیاز از طریق دستگاه گوارش وارد گردش خون می شود، سپس سیستم گردش خون مواد را در کمترین زمان به ریشه یا فولیکول مو می رساند. بدن روزانه به انواع مواد مغذی نیاز دارد تا عملکرد مناسبی داشته باشد. اگر مواد مغذی به بدن نرسد سیستم و عملکرد آن دچار اختلال می شود. تنک و سست شدن ریشه مو نتیجه عملکرد نامناسب بدن است.

کاهش ریزش مو با مکمل هیرویت

کپسول هیرویت به عنوان مکمل موی قوی شناخته می شود. کپسول هیرویت را باید معجزه رشد دوباره مو نامید. کپسول هیرویت جزو پر مصرف ترین مکمل ها است. باز هم ممکن است بپرسید چگونه کپسول هیرویت باعث تقویت ریشه مو می شود و از ریزش آن جلوگیری می کند؟ چند لحظه صبر کنید، به این سوال در ادامه پاسخ خواهیم داد. اگر از مکمل موی هیرویت استفاده می کنید و سیستم گردش خون در حالت ایده آل باشد و هیچ گونه اختلالی در عملکرد در آن وجود نداشته نباشد، املاح و ویتامین های موجود در آن به ریشه مو می رسند.

مو از دو قسمت تشکیل شده است:

  • ساقه مو: که از پوست سرمان بیرون است.
  • فولیکول مو: که در داخل پوست سر است، به عبارتی بخش ‌زنده مو را شامل می شود.

اگر در رسیدن مواد غذایی، ویتامین ها و پروتئین ها اختلال ایجاد شود فولیکول مو عملکرد نامناسبی خواهد داشت و ریشه مو شروع به سست شدن می کند. پس در درجه اول سعی کنید روزانه مواد غذایی سالم و مفید بیشتری را مصرف کنید. اگر مساله ریزش و کم پشت شدن مو ها را از همان ابتدا جدی بگیرید زودتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید. اما هیچ وقت برای شروع دیر نیست. اگر دلیل سست شدن مو ها را متوجه شوید نیمی از راه درمان را طی کرده اید. با تلاش، جدیت و حوصله فراوان در روند درمان می توانید نیم دیگر را راه بپیمایید.

بیشتر بخوانید: کلاژن تراپی مو چیست؟

کپسول هیرویت؛ مکملی سرشار از ترکیبات مفید برای مو و بدن

اگر به هر دلیل موی شما دچار ریزش شد و دکتر متخصص برای شما کپسول هیرویت را به عنوان مکمل مو تجویز کرد بدون هیچ نگرانی و دلهره آن را مصرف کنید. کپسول هیرویت یک مکمل ریزش مو است که ریشه سست شده مو ها را تقویت می کند و هیچ گونه عارضه ای برای بدن ندارد. ترکیبات کپسول هیرویت به شرح زیر می باشد:

  • ویتامین B12، ویتامین B3، ویتامین B2، دی ال متیونیون، آهن، بیوتین، زینک، پانتوتنیک، ال سیترین، لستین، مخمر، اینوزیتول، پودر ژلاتین هیدرولیز شده و پارا آمینو بنزوئیک اسید را می توان نام برد.
  • البته روغن نارگیل، نخل، سویا و موم زرد نیز در ترکیبات آن وجود دارد. با اطمینان می گوییم همه موادی که یک موی آسیب دیده به آن نیاز دارد در کپسول هیرویت وجود دارد.

تاثیر کپسول هیرویت بر تقویت ریشه موی سست شده و رشد مجدد مو ها اثبات شده است. در تولید این کپسول از طعم دهنده و نگهدارنده های مصنوعی استفاده نشده است. فاقد گلوتن است. گلوتن ماده ای مضر است که مانع جذب کربوهیدرات ها در بدن می شود. این کپسول علاوه بر اینکه برای جلوگیری از ریزش و تقویت مو استفاده می شود بر کل سیستم بدن نیز تاثیر مثبت می گذارد. شاید بپرسید تاثیر مثبت کپسول هیرویت بر بدن چگونه است؟

با مصرف کپسول هیرویت کمبود هر نوع ویتامین و مواد مغذی در بدن جبران می شود. در بعضی موارد بر پوست صورت و بدن تاثیر شگفت انگیری می گذارد. به طور مثال متخصص پوست برای از بین بردن جای جوش مصرف آن را تجویز می کند.

بیشتر بخوانید: تأثیر کلاژن بر رشد مو را بیشتر بدانیم!

فواید مصرف کپسول هیرویت

فواید مصرف کپسول هیرویت به شرح زیر می باشد:

  • باعث تقویت ریشه و ساقه مو می شود.
  • باعث ضخیم، درخشان، زیبا و نرم شدن مو ها می شود.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن است.
  • کمبود ویتامین ها، املاح معدنی و … را در بدن جبران می کند.
  • برای زیبایی و ترمیم پوست مناسب است.
  • افرادی که نسبت به لاکتوز حساسیت دارند می توانند استفاده کنند.
  • افرادی که مبتلا به سلیاک هستند می توانند استفاده کنند. (سیستم گوارش آن ها قادر به هضم گلوتن نیست. کپسول هیرویت فاقد گلوتن است).

در بعضی موارد مصرف کپسول هیرویت باعث چاقی در افراد شده است. افرادی که با کمبود ویتامین ‌های گروه B و زینک مواجه هستند اگر کپسول هیرویت را مصرف کنند اشتها یشان بیشتر می شود، زیرا کمبود خانواده ویتامین ها در بدن باعث کاهش اشتها و سیری کاذب می شود.

چگونگی مصرف کپسول هیرویت

چگونگی مصرف کپسول هیرویت

کپسول هیرویت از خانواده مولتی ویتامین ها است. مصرف آن عوارض خاصی ندارد اما میزان مصرف آن نباید از میزان تجویز پزشک بیشتر شود. همچنین بنابر تجویز پزشکان کپسول هیرویت را با مکمل دیگر مثل آهن و زینک مصرف نکنید. اگر ویتامین ها و مکمل ها بیش از حد مصرف شوند باعث مسمومیت در فرد می شود. بنابراین از مصرف خودسرانه مکمل ها پرهیز کنید. اگر می خواهید از کپسول هیرویت در دوران بارداری و شیردهی استفاده کنید بهتر است با تجویز پزشک مصرف شود.

مصرف کپسول هیرویت (مکمل مو) برای افراد زیر 16 سال ممنوع می باشد. افراد با تجویز پزشک روزی یک عدد مصرف می کنند. برای افرادی که مو هایشان به مرور زمان کم پشت می شود یک مکمل موی فوق العاده است که با مصرف درست آن از ریزش بیشتر جلوگیری می شود. توصیه می شود که به همراه غذا در وعده ناهار مصرف شود تا تاثیر بیشتری بر مو و بدن داشته باشد.

برای خرید کپسول هیرویت هلث اید 30 عددی کلیک کنید.

سخن آخر

نکته پایانی اینکه هدف از ساخت مکمل دارویی – غذایی‎ موی هیرویت تامین مواد ضروری برای رشد و تقویت ریشه مو است. موادی مانند املاح معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و … که به سلامت موی شما کمک می کنند. با مصرف کپسول هیرویت زیبایی و رضایت را دوباره در خود احساس می کنید. با توجه به مطالبی که در این مطلب از مجله داروهلپ شرح داده شد با اطمینان می توان گفت کپسول هیرویت معجزه زیبایی است. ذکر دوباره این مطلب خالی از لطف نیست که کپسول هیرویت عوارض خاصی (خطرناک) برای بدن ندارد اما توصیه می کنیم که با تجویز پزشک متخصص مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *