مجله

شامپو داو غذای کامل مو برای موهای آسیب دیده

شامپو داو غذای کامل مو برای موهای آسیب دیده

شامپو داو یک شامپو مخصوص است که هر آنچه مو برای رشد و زیبایی به آن نیاز دارد را به موهای شما هدیه می دهد. زمانی می توان گفت موهای آسیب دیده که دیگر مو شفافیت گذشته را ندارد، وز شدن و چند شاخه شدن موهایتان مشهود است و موی شما حالت کدری به خود گرفته است که شامپو داو می‌تواند سلات موهایی با این ویژگی‌ها را به صورت قابل توجهی بهبود بخشد. در ادامه با داروهلپ (داروخانه آنلاین) همراه باشید تا به اطلاعات جامعی در رابطه با شامپو داو دست یابید.

شامپو داو غذای کامل مو برای موهای آسیب دیده

وقتی موی خود را شانه یا برس می کشید تکه های ریخته شده مو را می بینید. زبر شدن مو باعث می شود به راحتی حالت نگیرد. رشد مو همانند گذشته نیست. اگر چند یا همه این موارد را در موی خود مشاهده کردید موی شما آسیب دیده است و باید از ترمیم کننده موهای آسیب دیده استفاده کرد. ابتدا باید عوامل زمینه ای را برطرف کنید و شامپو خود را تغییر داد. از سرم مرطوب کننده مناسب برای مو استفاده شود. شامپو داو حاوی موارد ریز مغذی و انواع ویتامین ها و پروتئین ها است.

  1. چند عامل باعث می شود موی شما آسیب ببیند، مانند:
  2. رنگ کردن مدام مو بدون فاصله استراحت (حداقل فاصله استراحت 4 هفته)
  3. استفاده مداوم از اتو مو و سشوار، 3- دکلره، هایلات، مش و مدام فر کردن موها
  4. شانه مداوم مو مخصوصا با شانه های پلاستیکی 5- استفاده از شامپوی نامناسب

برای داشتن مو با بافت طبیعی و بدون هیچ آسیب دیدگی در طول زمان شامپو داو می تواند بهترین انتخاب باشد. شامپویی که می تواند ترمیم کننده موهای آسیب دیده نیز باشد. در ادامه مزایای استفاده از شامپو داو را برایتان شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: جادوی هیرویت در رشد مو چگونه است؟

1- تقویت و تغذیه مو با شامپو داو

برای تقویت و تغذیه مو به شما شامپو داو را پیشنهاد می دهیم. به این نکته توجه شود که موی انسان یک بافت مرده است که به محض خارج شدن از پوست هیچ علامت زنده و حیاتی ندارد، بلکه ریشه مو است که در حال رشد کردن است. بنابراین ابتدا تغذیه در تقویت مو می تواند تاثیر گذار باشد که یکی از عوامل مهم در داشتن موهای زیبا است. غذایی که شما روزانه مصرف می کنید باید حاوی ویتامین های مختلف مانند B12، C، پروتئین ها و ریز مغذی ها مانند روی، مس، منگنز و .. باشد.

با توجه به این که موی شما چرب، خشک یا معمولی باشد می توانید از شامپو داو مخصوص استفاده نمایید. شامپو داو علاوه بر ویژگی مناسب برای هر نوع مو، تمام ویتامین ها و پروتئن های مورد نیاز مو را دارا می باشد. با وعده های غذایی صحیح و سالم می توانید ترمیم و محافظت از مو را در برابر عوامل آسیب دیده به حداقل ممکن برسانید. شامپو داو یکی از بهترین منبع ها برای تغذیه، تقویت مو و داشتن یک موی سالم است.

پیشنهاد خرید: شامپو داو تراپی موهای رنگ شده داو

ترکیب شامپوی روزانه داو برای موهای آسیب دیده شامل ویتامین C می باشد که بسیار موثر در ترمیم موهای آسیب دیده است، همچنین باعث استحکام ریشه مو و رشد نرمال آن می شود. ویتامین B5 معجزه درمان مو شناخته می شود، ویتامین B6 باعث اکسیژن رسانی مناسب به موها می شود و گردش خون را بهبود می بخشد. شامپو داو حاوی این ویتامین ها و عصاره مواد طبیعی موجود در طبیعت است که سبب تقویت و تغذیه مو می شود. البته باید غذای روزانه شما نیز حاوی این مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مو باشد.

تقویت و تغذیه مو با شامپو داو

2- ترمیم و محافظت از مو با شامپو داو

اگر می خواهید یک شامپو برای ترمیم و محافظت از موهایتان انتخاب کنید پیشنهاد ما شامپو داو است. ابتدا باید پرسید چرا باید موهای آسیب دیده را ترمیم کنیم؟ رطوبت کم و عدم رطوبت کافی سر باعث آسیب به موهای شما و شکنندگی آن ها می شود. اگر آسیب ها را جدی نگیرید پیشرفت آن باعث ریزش مو، شوره و موخوره می شود. پس باید موهای آسیب دیده را هر چه زود تر با عوامل تقویت و تغذیه مو ترمیم و از آن محافظت کرد.

در مرحله اول باید رژیم غذایی خود را سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، آهن، کلسیم و … کنید. شامپو داو را برای ترمیم و محافظت از مو پیشنهاد می دهیم که ساختار آن برگرفته از مواد ذکر شده و موجود در طبیعت است. برای درمان و ترمیم مو از اکستنشن ها استفاده نکنید. استفاده طولانی مدت از آن باعث ریزش موی شدید می شود زیرا چسب آن به ریشه مو چسبیده و باعث جلوگیری از رسیدن مواد مغذی به ریشه مو می شود.

پیشنهاد خرید: شامپو داو مخصوص موهای چرب 

یکی از عوامل موثر جهت ترمیم و محافظت مو استفاده از شامپو مناسب است که پیشنهاد ما برای شما مشتریان گرامی شامپو داو است. در گذشته که شامپو تقویتی وجود نداشت مادر بزرگ ها از حنا، سدر، تخم مرغ و … استفاده می کردند. امروزه عموم مردم و جوانان از این روش ها استفاده نمی کنند. با تولید انواع شامپو ها کار محافظت و تقویت مو آسان شده است به این شرط که شامپو مناسب را انتخاب کرد.

شرکت داو اقدام به تولید انواع شامپو ها با ساختار های مشابه حنا، سدر، تخم مرغ و .. کرده است. این شامپو ها با توجه به ساختارشان سرشار از کلسیم، ویتامین و … هستند. شاپو داو این خاصیت را دارد که برگرفته از عصاره های طبیعی است. در نتیجه شامپو داو بهترین شامپو جهت تقویت و تغذیه مو است و به دنبال آن ترمیم و محافظت از مو نیز انجام می شود.

3- سرم مرطوب کننده داو

سرم مرطوب کننده یک روش مناسب برای محافظت از مو می توان نام برد. روش های بسیاری برای مراقبت از موها ابداع و تولید می شوند. از جمله محصولاتی که برای ترمیم موهای آسیب دیده پیشنهاد می شود سرم مرطوب کننده داو است. یکی از عوامل ترمیم کننده موهای آسیب دیده همین سرم های مرطوب کننده است.

هنگامی که شامپو داو را برای شست و شو، تقویت و تغذیه مو استفاده کرده اید، برای بعد از حمام نیز باید به محافظت و زیبا سازی موهای خود بپردازید. یکی از روش ها بعد از حمام و دوش گرفتن استفاده از سرم مرطوب کننده است. یک روش ابداعی برای محافظت از مو است که به صورت مایع یا جامد تولید می شود. سرم مرطوب کننده یک محصول مراقبت از مو است که خاصیت پوشانندگی موهای آسیب دیده را دارد. مو را در برابر گرما، حرارت و آلودگی مراقبت می کند. یک لایه محافظتی را در مو ایجاد می کند که بافت مو را تقویت می کند. انتخاب بسیار مناسبی برای موهای خشک و وز است که می خواهند موی خود را حالت دهند.

بیشتر بخوانید: تأثیر کلاژن بر رشد مو را بیشتر بدانیم

یک سری نکات در استفاده از سرم مرطوب کننده باید رعایت کرد. ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و ریشه مو را تقویت کنید بعد از حمام سرم مرطوب کننده مو را بر روی موها ریخته و مالش دهید تا همه ساقه مو را بپوشاند. سرم مرطوب کننده به ریشه مو نفوذ نمی کند و برای ساقه مو ساخته شده است. شامپو داو برای انواع موها مانند چرب، معمولی، خشک و شکننده انتخابی ایده آل است. ساقه مو را تمیز و عاری از آلودگی می نماید، موها را نرم و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند.

درمان موهای آسیب دیده

4- ترمیم داخلی مو با شامپو داو

وقتی عبارت ترمیم داخلی مو را می شنوید شاید ذهن شما به طرف روش های کلینیکی و زیبا سازی مو برود. جدید ترین روش های کلینیکی و زیبا سازی برای ترمیم داخلی مو  در کلینیک ها وجود دارد. روش های احیای مو و ترمیم آن مثل کراتینه کردن، بوتاکس مو و اینپورولاکسی را می توان نام برد.

باید توجه داشته باشید این روش ها جانبی هستند و شما باید به صورت بنیادی به ترمیم داخلی مو بپردازید. همان طور که در بالا ذکر کردیم از اصول اولیه ترمیم موی داخلی و ریشه مو استفاده از غذای مناسب روزانه است. همچنین استفاده از شامپو هایی که با برخورداری از ساختار طبیعی و نفوذ به ریشه مو در هنگام استفاده از آن می تواند به ترمیم داخلی مو کمک نماید. در طب سنتی و ایرانی استفاده از مواد مغذی برای ترمیم مو مانند بادام و نارگیل توصیه اکید شده است.

بیشتر بخوانید: کلاژن تراپی مو چیست؟

شامپو داو با عصاره طبیعی نارگیل یا بادام می تواند به ترمیم و احیای موی شما کمک کند. شامپو داو با این عصاره ها برای موهای خشک، زبر و وز محصولی بسیار ایده آل و منحصر به فرد است. به موهای آسیب دیده و ترمیم داخلی موی شما کمک کرده و موی شما را در برابر آسیب محافظت می کند. به این نکته توجه داشته باشید که هر مصرف کننده قبل از استفاده باید نوع موهای خود را بشناسد تا بتواند به بهترین نحو از موهای خود مراقبت نماید.

سخن آخر

شرکت داو شامپو و سرم های مرطوب کننده در انواع مختلف با عصاره های متنوع برای همه موها در بهترین و عالی ترین کیفیت تولید و برای مصرف مشتریان گرامی به بازار عرضه می کند. رضایت شما عزیزان و داشتن موهای زیبا و عالی برای شما از اهداف شرکت داو است. به علاوه شما می‌توانید با خرید انواع مکمل دارویی – غذایی‎ نظیر هیرویت و… به سلامت موهای خود کمک کنید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده از مجله داروهلپ همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *