مجله

آشنایی با کپسول آوودین هولیستیکا؛ فواید و عوارض آن

آشنایی با کپسول آوودین هولیستیکا؛ فواید و عوارض آن

بیماری های مفصلی گاهی به صورت خفیف و گاه شدید نمود پیدا می کند. نوع خفیف آن علائمش موقتی است اما نوع شدید ممکن است به زمین گیر شدن فرد منجر شود. برای درمان دردها و بیماری های مفصلی درمان های متفاوتی وجود دارد که یک نمونه از آن کپسول آوودین هولیستیکا است. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعاتی جامع و مفید در این باره دست یابید.

بیماری های مربوط به مفاصل

آرتروز و بیماری های مفصلی یکی از شایع ترین بیماری های جهان است که سالانه قشر وسیعی از مردم به آن مبتلا می شوند. بیماری های مفصلی گاهی به صورت خفیف و گاه شدید نمود پیدا می کنند. نوع خفیف آن علائمش موقتی است، اما نوع شدید ممکن است به زمین گیر شدن فرد منجر شود. برای درمان دردها و بیماری های مفصلی درمان های متفاوتی وجود دارد که یک نمونه از آن آوودین است.

علت رخ دادن آرتروز و بیماری های مفصلی بسیار متفاوت است اما به طور کلی عوامل زیر در شکل گیری آن نقش بسزایی دارد:

  • ژنتیک: در بسیاری از افراد بیماری های مربوط به مفاصل ریشه در ژنتیک دارد و به صورت ارثی نسل به نسل منتقل می شود.
  • اضافه وزن: چاقی بار اضافی را به مفاصل وارد می کند که این بار به مرور زمان موجب استهلاک و فرسودگی مفاصل می شود.
  • عادت های بد: گاهی شیوه نشستن، راه رفتن و … افراد غیر استاندارد است به همین دلیل به مرور مفاصل آنها آسیب می بیند. از طرفی موقعیت شغلی نیز می تواند منجر به آسیب های مفصلی و آرتروز شود به طور مثال عده ای مجبورند مدت طولانی سرپا بایستند و یا نشسته فعالیت کنند.
  • آسیب دیدگی: دردهای مفصلی ممکن است نشات گرفته از یک ضربه سنگین و یا تصادف باشند. گاهی نیز افراد ورزشکار با انجام نادرست حرکات ورزشی به مفاصل خود آسیب می زنند.
  • بیماری ها: گاهی علت دردهای مفصلی نشان از بیماری های متفاوتی همچون روماتیسم، نقرس و … است.

بیشتر بخوانید: واتر بادی چیست و چه تاثیری بر درد مفاصل دارد؟

شیوه مصرف کپسول آوودین هولیستیکا

کپسول آوودین هولیستیکا

برای درمان دردهای مفصلی داروهای متفاوتی تجویز می شود که بخشی از آنها مسکن است. اصولا مسکن ها برای کاهش درد تجویز می شوند. مصرف مسکن ها سبب آسیب زدن به سیستم گوارش و بدن می شود به همین دلیل بسیاری از پزشکان مصرف کپسول آوودین هولیستیکا را توصیه می کنند. این کپسول دارای محاسنی به شرح زیر است:

  • ترکیبات به کار رفته در این قرص کاملا گیاهی است به همین دلیل مصرف کپسول آوودین هولیستیکا هیچ عوارضی به همراه ندارد.
  • مصرف کپسول آوودین هولیستیکا با کاهش دردهای مفصلی همراه است پس با مصرف آن دیگر نیازی به استفاده از مسکن ها نیست.
  • مصرف 3 ماه تا 3 سال کپسول آوودین هولیستیکا موجب افزایش میزان کلاژن و پروتئوگلیکان بدن می شود. این دو ماده می توانند غضروف را مجددا بازسازی کنند، همچنین مانع از پیشرفت بیماری های مفصلی می شوند.
  • بیماری های مفصلی به علت محدود کردن حرکت مفاصل، کاهش فعالیت های فردی را در پی دارد. مصرف کپسول آوودین هولیستیکا محدودیت های حرکتی را از بین می برد.
  • ویتامین دی علاوه بر محاسن بی شماری که برای بدن دارد به جذب کلسیم از روده نیز کمک می کند. در ترکیب کپسول آوودین هولیستیکا از ویتامین دی 3 استفاده شده است.

برای خرید کپسول آوودین هولیستیکا Avodin کلیک کنید.

سخن آخر

علاوه بر مواردی که در این مطلب از مجله داروهلپ گفته شد لازم است بدانید که سویا، عصاره آووکادو، زنجبیل و ویتامین دی 3 طبیعی از جمله ترکیبات به کار رفته در کپسول آوودین هولیستیکا است. اگرچه مصرف این مکمل دارویی – غذایی هیچ عوارضی را ندارد ولی بهتر است مصرف آن با تجویز پزشک صورت گیرد. همچنین با توجه به وجود زنجبیل در ترکیب کپسول آوودین هولیستیکا به بیماران دیابتی، مصرف کنندگان داروهای انعقاد خون، بیماران قلبی و زنان باردار توصیه می شود از مصرف این دارو به صورت خودسرانه پرهیز کنند. در نهایت باید گفت مصرف روزانه یک عدد از این قرص بعد از غذا کفایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *