مجله, ورزش و بدنسازی

تاثیر قرص سی ال ای بر لاغری و چربی سوزی

تاثیر قرص سی ال ای بر لاغری و چربی سوزی

بسیاری از افراد برای اینکه به تناسب اندام دلخواه خودشان برسند، نیاز به مصرف چربی سوزها دارند. اگرچه توصیه می شود که افراد برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، از روش های اصولی تر استفاده کنند و برنامه ورزشی خاصی را دنبال داشته باشند. اما به هر حال به غیر از این موضوع می توان از چربی سوزها نیز استفاده کرد. قرص سی ال ای یکی از انواع چربی سوزهایی است که برای ورزشکاران و بدنسازان مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از مردم با این قرص آشنایی ندارند و تصور می کنند که قرص سی ال ای تاثیر زیادی رو کاهش وزن ندارد. اما ما در ادامه این مقاله از داروخانه آنلاین (داروهلپ) قصد داریم بیشتر در رابطه با تاثیر قرص سی ال ای بر لاغری و کاهش وزن صحبت کنیم. پس اگر شما هم قصد دارید با مصرف یک قرص، سریع لاغر شوید و به آن هدفی که می خواهید برسید، با ما همراه شوید.

خطر لاغر شدن سریع!

متاسفانه، به دلیل ماشینی شدن دنیای امروزی، بسیاری از مردم دچار افزایش وزن شده اند. بی تحرک بودن مردم، یکی از علت های اصلی چاق شدن آن ها می باشد. چاقی و اضافه وزن به غیر از اینکه بر روی ظاهر اثر می گذارد، می تواند باعث ایجاد بیماری های مختلفی نیز شود. به همین خاطر توصیه می شود که افراد تا حد ممکن وزن خود را به حالت ایده آل برسانند.

اما شاید برای شما جالب باشید که بدانید، لاغر شدن سریع هم برای بدن مضر است. به هر حال برخی از مردم به دلیل شرایط خاصی که دارند، دوست دارند در طول ماه وزن بسیار زیادی کم کنند و لاغر شوند. ولی مطالعات علمی زیادی وجود دارند که نشان می دهند لاغر شدن سریع، باعث پوک شدن استخوان ها و از دست دادن تراکم استخوانی می شود.

همچنین، لاغر شدن سریع می تواند حجم بسیار زیادی از عضلات را حذف کند. به همین خاطر، لازم است که در کنار برنامه کاهش وزن و لاغری، یک برنامه تغذیه ای مناسبی نیز داشته باشید. در صورتی که بتوانید انرژی مورد نیاز خود را برای لاغری از طریق مواد غذایی تامین کنید، دیگر عضلات شما در حین لاغری از دست نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید: آیا قهوه چربی سوز است؟

قرص سی ال ای، یک چربی سوز است؟

امروزه، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که برای کاهش وزن و لاغر شدن، از قرص های لاغری استفاده کنند. قرص های لاغری که بدون مجوز وزارت بهداشت کشور ایران و FDA، در کشورهای مختلف به فروش می روند، اصلا مناسب نیستند! ولی برخی از قرص های لاغری به واسطه ترکیبات خاصی که دارند، برای بدن مفید می باشند و می توانند در چربی سوزی و کاهش وزن موثر باشند.

یکی از انواع قرص هایی که برای کاهش وزن توصیه می شود، قرص سی ال ای است. این قرص از سه نوع اسید آمینه که به نام اسیدهای آمینه شاخه دار شناخته می شوند، تشکیل شده است. در واقع، هیچ ترکیب مضری در این قرص به کار نرفته است!

اسیدهای آمینه شاخه دار جزء اسیدهای آمینه ضروری محسوب می شوند و لازم است که از طریق منابع غذایی مختلف برای بدن تامین گردند. این اسید آمینه ها چربی سوز نیستند و شاید به طور مستقیم باعث کاهش چربی نشوند؛ ولی در لاغری تاثیر به سزایی دارند و به همین خاطر، قرص سی ال ای جزء قرص های لاغری محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: چگونه یک تصمیم برای کاهش وزن بگیریم؟

قرص سی ال ای، یک چربی سوز است؟

تاثیر قرص سی ال ای بر چربی سوزی و کاهش وزن

قرص سی ال ای از جمله قرص هایی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص به واسطه داشتن سه نوع اسید آمینه شاخه دار، می توان عملکرد مناسبی برای افرادی که نیاز به کاهش وزن دارند، داشته باشد.

قرص سی ال ای می تواند با تولید انرژی بیشتر در بدن، عملکرد ورزشی ورزشکاران را افزایش دهد. با افزایش عملکرد ورزشی و بازده ورزشی ورزشکاران، کم کم چربی سوزی بیشتر اتفاق می افتد و کاهش وزن به وجود می آید.

قرص سی ال ای می تواند باعث کاهش چربی در بدن شود و در عین حال نقش موثری در درمان چاقی داشته باشد! این قرص در عضله سازی در کنار لاغری هم نقش دارد. به همین خاطر مصرف این قرص باعث می شود که هم عضلات از دست نروند و هم چربی های اضافه در بدن کاهش پیدا کنند.

چرا مصرف این قرص برای لاغری مفید است؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که چرا قرص سی ال ای برای لاغری مفید است؟ آیا واقعا این قرص فواید زیادی برای لاغری دارد یا فقط به عنوان یک محصول تبلیغاتی استفاده می شود؟ همانطور که اشاره کردیم، این محصول حاوی سه نوع اسید آمینه می باشد. اسید آمینه ها، اجزای اصلی تشکیل دهنده پروتئین ها می باشند. به همین خاطر، مصرف آن ها برای بدن هیچ ضرر خاصی ندارد. از طرفی قرص سی ال ای برای بدن فواید بی شماری دارد و می تواند مطابق با خواص زیر مورد استفاده قرار گیرد.

1- سی ال ای از تحلیل رفتن عضلات شما جلوگیری می کند.

بسیاری از افرادی که برای کاهش وزن، از برنامه های ورزشی سنگین کمک می گیرند، دچار مشکل تحلیل رفتن عضلات می شوند. تحلیل رفتن عضلات در سطح وسیع برای بدن مضر بوده و مشکلات زیادی را به همراه دارد.

اما سی ال ای می تواند با تامین اسیدهای آمینه شاخه دار برای بدن، از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کند. با مصرف این اسید آمینه، پروتئین مورد نیاز عضلات تامین می شود. به همین خاطر، پروتئینی از عضلات در حین ورزش کردن از دست نمی رود.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن چه تأثیری در اعتماد به نفس دارد؟

2- با سی ال ای در کنار لاغری، حجم عضلات خود را افزایش می دهید!

اگر سی ال ای را به صورت صحیح و اصولی استفاده کنید و در عین حال، تمرین های ورزشی مناسبی داشته باشید، می توانید شاهد افزایش حجم عضلات خودتان باشید. با سی ال ای می توانید در کنار لاغر شدن و چربی سوزی بیشتر، حجم عضلات خود را افزایش دهید و به تناسب اندام برسید.

3- از چربی کم می کنید و به عضله اضافه می کنید!

همه ما دوست داریم چربی های اضافه خود را برداریم و در عضلات قرار دهیم! این موضوع که یک رویا بیشتر نیست. اما به هر حال با مصرف مکمل سی ال ای می توانید، چربی های اضافه بدن خود را کم کنید و حجم عضلات خود را افزایش دهید. اگر برنامه ورزشی به صورت اصولی باشد و در عین حال مکمل سی ال ای به صورت اصولی مصرف شود، چربی سوزی و عضله سازی به صورت همزمان اتفاق می افتد!

4- افزایش سطح انرژی با قرص سی ال ای

یکی دیگر از فواید بی نظیر قرص سی ال ای این است که می تواند باعث افزایش سطح انرژی شما شود. در واقع سی ال ای بر پایه اسیدهای چرب به وجود آمده است. این اسیدهای چرب در زمان تمرین های ورزشی در بدن می سوزند و انرژی تولید می کنند. اگر ورزشکار حرفه ای باشید، می دانید که افزایش سطح انرژی تا چه اندازه برای بهبود عملکرد ورزشی شما خوب است!

بیشتر بخوانید: ems چیست و چه تاثیری در کاهش وزن دارد؟

افزایش سطح انرژی با قرص سی ال ای

مکمل هایی که با کمک CLA، باعث لاغری سریع تر شما می شوند

یک سری از مکمل هایی وجود دارند که اگر در کنار CLA مورد استفاده قرار گیرند، باعث کاهش وزن سریع تر شما می شوند. در واقع، این ترکیبات باعث چربی سوزی بیشتر می شوند و روند لاغری شما را تسریع تر می کنند.

  • مکمل های حاوی ال کارنیتین
  • مکمل های حاوی کافئین برای افزایش چربی سوزی
  • مکمل های حاوی چای سبز

پیشنهاد خرید: خرید قرص لاغری 

سخن آخر

در این مقاله از مجله داروهلپ سعی کردیم بیشتر در رابطه با فواید مصرف قرص سی ال ای بر لاغری و کاهش وزن صحبت کنیم. مهم ترین خاصیت قرص سی ال ای این است که می تواند در کنار کاهش وزن، باعث افزایش حجم عضلات نیز شود! این در حالی است که بسیاری از افراد در حین ورزش کردن دچار تحلیل رفتن عضلات هم می شوند. البته باید به این موضوع توجه داشت که مصرف بیش از حد قرص سی ال ای نیز برای بدن مضر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *