-39%ویژه

ساشه کلاژینو بیوتی 30 عددی

تاریخ انقضا:202۵/۰۷
برند:
تخفیف ویژه!

478,000 تومان

موجود

بهترین قیمت بازار
ارسال به تمام ایران
تضمین اصالت کالا
پشتیبانی

مکمل خوراکی کلاژینو  بیوتی که در زیر از آن بحث می شود یکی از مهمترین مکمل های خوراکی برای تقویت پوست در برابر انعطاف پذیری و ایجاد شادابی، طراوت و سلامتی آن است. این مکمل از ترکیبات مغذی بسیار مفیدی تشکیل شده است و خاصیت آن را دو برابر کرده است. برای مثال هیالورونیک اسید موجود در آن موجب تقویت آبرسانی به پوست و زینک مورد نظر موجود در آن نیز باعث شده است که از چین و چروک پوست جلوگیری شود.

با كلاژينو بيوتي بیشتر آشنا شویم

امروزه موضوع زیبایی پوست، اهمیت دادن و توجه به آن به یک دغدغه اساسی برای افراد جامعه به خصوص برای خانم ها تبدیل شده است. به گونه ای که سالانه مقدار زیادی از هزینه های این افراد صرف مراجعه به مراکز تخصصی پوست یا خرید لوازم آرایشی می شود. با این حال، یکی از انواع مکمل های تقویت کننده پوست در برابر چین و چروک و جوان سازی آن که اکثر متخصصان نیز استفاده از آن را به افراد و به ویژه خانم ها و یا کسانی که برای درمان پوست به مراکز تخصصی پوست مراجعه می کنند، پیشنهاد می دهند كلاژينو بيوتي است که از پودر خالص کلاژن ماهی تشکیل شده است و حامی ترکیباتی از قبیل زینک، بیوتین، هیالورونیک اسید و ویتامین ث است. برای استفاده از این مکمل کافی است که ساشه را در لیوانی ریخته و آن را با انواع مایعات مدنظر محلول و سپس مصرف کرد. این پودر عاری از هر گونه چربی، قند و کلسترون و همچنین فاقد هر گونه رنگ و بو و مواد نگهدارنده است.

از مهمترین کارکردهای این مکمل این است که به جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست و همچنین به انعطاف پذیری پوست کمک شایان توجهی می کند و موجب شادابی و زیبایی و طراوت پوست می شود. از طرفی دیگر، استفاده از این مکمل منجر به حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و اشعه های UV و در نتیجه کمک به ترمیم زخم ها و رفع آکنه های موجود در پوست می شود.

مکمل موردنظر از ترکیبات بسیار مفیدی تشکیل شده است. برای نمونه یکی از ترکیبات موجود در تهیه این پودر مکملی هیالورونیک اسید است که از مهمترین خاصیت آن آبرسانی به پوست است. از دیگر ترکیب مؤثر، زینک می باشد که از چین و چروک های موجود در پوست و پیری زودرس جلوگیری کرده و موجب تقویت پوست و زیبایی و شفافیت آن شده و از طرفی روند سفید شدن موها را کاهش می دهد.

ویژگی­های كلاژينو بيوتي

– این محصول نوعی مکمل خوراکی است که برای شفافیت و زیبایی پوست و مو توسط متخصصان به افراد پیشنهاد داده می شود.  

– کلاژینوی موردنظر، حاوی مقدار زیادی ترکیبات اساسی از قبیل؛ زینک، بیوتین، هیالورونیک اسید و ویتامین C است.

–  از جمله خاصیت این مکمل این است که در هر نوع مایعی قابلیت حل شدن را دارد اعم از چای، آب، شیر، قهوه، آب میوه، ماست و غیره

– مکمل کلاژینو مورد بحث، عاری از هر گونه مواد نگهدارنده، قند، چربی و کلسترول است.

– استفاده از این مکمل، به افزایش ضخامت فولیکول و رشد موها کمک می کند.

– از دیگر خاصیت استفاده از این نوع مکمل توسط افراد مصرف کننده این است که موجب استحکام ناخن های فرد می شود.

– مکمل غذایی موردنظر به واسطه ترکیبات موجود در آن، از آسیب به مفاصل و رباط ها جلوگیری کرده و به واسطه افزایش جذب کلسیم نیز از پوکی استخوان ها پیشگیری می کند.

– باید در نظر داشته باشیم که مکمل کلاژینو، آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که موجب تقویت سلامت کلی بدن و همچنین موجب تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش و سفید شدن تدریجی آنها می شود.

– محصول موردنظر، دارای منشأ گیاهی بوده که برای عموم افراد بزرگسال اعم از زنان و مردان تجویز می شود.

– حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و رفع آکنه نیز از دیگر ویژگی های استفاده از این مکمل خوراکی است.

– استفاده از مکمل خوراکی کلاژینو به استحکام استخوان ها و انعطاف پذیری پوست بدن کمک قابل توجهی می کند.

– دلیل اینکه این مکمل از چین و چروک و افتادگی پوست و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند این است که حاوی مقدار زیادی پروتئین است.

– ویتامین C موجود، یکی از ترکیبات تولید این مکمل می باشد که با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، نقش به سزایی در شادی و طراوت پوست ایفا می کند.

– ترکیب موجود ویتامین C در مکمل کلاژینو بیوتی، خشکی و لک های پوستی را بر طرف و زخم ها را ترمیم می کند و در نهایت از پوست در برابر اشعه های خورشید مراقبت می کند. 

– این پودر مکملی، علاوه بر کلاژن حاوی مقدار زیادی از ترکیبات دیگر موردنیاز و مؤثر برای پوست از قبیل ویتامین C، هیالوونیک اسید، زینک و بیوتین است.

– ویتامین C و هیالوونیک اسید موجود در کلاژن موردنظر، به اثربخشی کامل تر و بهتر آن کمک کرده است. چرا که این پودر تمام نیازهای پوست را برای جلوگیری از چین و چروک و ایجاد آبرسانی برطرف می کند.

– این محصول ساخت کشور فرانسه است که با خواص منحصر به فرد خود دارای اثرات مؤثری بر روی پوست و مو و ناخن افراد است. بنابراین بدون شک، بهترین مکملی که می توان برای ایجاد سلامت و داشتن پوستی شفاف از آن استفاده کرد، مکمل پودر کلاژینو بیوتی است.

نکاتی درباره استفاده از كلاژينو بيوتي

– این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی باشد.

– مصرف این مکمل برای زنان در دوران بارداری تجویز نمی شود و در صورت تمایل به استفاده باید حتماً قبل از مصرف، با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند.

– در صورتی که فرد در حال مصرف داروهای دیگری می باشد، قبل از استفاده از این دارو باید با پزشک خود مشورت کند.

– این مکمل را باید دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک، به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

– لازم به ذکر است که تاکنون از مصرف این پودر، هیچ گونه عوارض قابل توجهی در افراد مصرف کننده ملاحظه نشده است.

مصرف كلاژينو بيوتي

– روش مصرف این قرص بدین شکل است که فرد باید مقداری از پودر را  که معمولاً روزانه 1 ساشه در روز می­باشد را در لیوانی ریخته و سپس با استفاده از مایع دلخواه، آب، چای، آب میوه، شیر و غیره آن را به طور کامل حل و سپس میل کند.

– فرد با مصرف 8 تا 16 هفته از این مکمل می تواند اثرات آن را به طور واضح تری بر پوست و موی خود نمایان سازد.

– مصرف این مکمل برای عموم بزرگسالان اعم از زنان و مردان پیشنهاد می­شود.

ترکیبات

مکمل مورد بررسی یکی از مهمترین مکمل­های دارویی است که به سلامت پوست و مو و استخوان و مفاصل افراد کمک قابل توجهی می کند. این مکمل از ترکیبات به سزایی تشکیل شده است. ترکیبات مغذی موجود در تهیه این پودر باعث شده که استفاده از آن کمک قابل ملاحظه­ای به لطافت و زیبایی پوست و از بین بردن چین و چروک های موجود در آن کند و از پیری زودرس فرد جلوگیری شود. این پودر با حفظ سلامت پوست و مو و ناخن، منجر به افزایش طراوت و شادابی آنها می­شود. برای مثال، هیالورونیک اسید موجود در این مکمل، کمک مؤثری به آبرسانی پوست و زینک موجود در آن، از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. در جدول زیر مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده مکمل موردنظر به ازای مقدار موجود در هر ساشه آورده شده است:

نام ترکیبمقدار موجود در هر ساشه
بیوتین300 mcg
کلاژن دریایی4.75 gr
ویتامین C60 mg
هیالورونیک اسید5 mg
زینک5 mg

 

نتیجه­ گیری

امروزه زیبایی پوست و موی فرد موجب بالا رفتن اعتماد به نفس وی می شود. بدین لحاظ است که بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به دنبال روش هایی هستند که بتوانند شادابی و زیبایی پوست و موی خود را به دست آورند و نشانه های حاصل از چین و چروک و پیری زودرس را در پوست خود از بین ببرند و پوستی شاداب و با طراوت داشته باشند. برای انجام این کار، آنها می توانند از یک مکمل غذایی بسیار مؤثر که حاوی ترکیب های با اهمیت و متعددی از قبیل بیوتن، زینک، ویتامین C و هیالورونیک است، استفاده کنند. بدین طریق که با حل کردن روزانه این پودر در مایعات و سپس مصرف آن، به رشد مو و تقویت پوست خود کمک مؤثری کنند. همچنین این مکمل آنتی اکسیدانی است که موجب جلوگیری از پیری زودرس و افرایش انرژی و سلامت بدن می شود. استفاده از این مکمل برای همه بزرگسالان اعم از مرد و زن مجاز است. لذا زنان باردار و کسانی که در حال مصرف داروهای خاصی هستند باید قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنند. لازم به ذکر است که این دارو با برند ویشاردی تی کو و تولید کشور فرانسه؛ حاوی 30 بسته 5 گرمی بوده خواص اصلی آن در سلامت پوست و مو و ناخن خلاصه می شود.

(دیدگاه کاربر 24)

24 دیدگاه برای ساشه کلاژینو بیوتی 30 عددی

  1. 989137092868

    سلام وقت بخیر. لطفا بفرمایین تا کی تخفیف دارین ؟

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام همراه گرامی ما داروخانه همیشه تخفیف هستیم فقط ممکنه تخفیفات تغییر یا کم و زیاد بشوند

  2. مریم

    یه ماهه دارم استفاده میکنم احساس میکنم کمی پوستم بهترشده ولی برای نظر دقیقتر باید بعد دو سه ماه استفاده نظر داد

  3. کشاورز

    قیمتاتون خیلی خوبه من گرفتم کیفیتش هم خوبه و به موقع ارسال شد❤️

  4. 989166465236

    من دو دوره استفاده کردم.تاثیر گذاره،قیمت خوب و ارسال سریع محصول ویژگی سایت شماست👌👌👌👌

  5. لاله امید

    باسلام
    من از پودر کلاژنیو صورتی تا الان ۳ دوره است دارم استفاده میکنم،برای دوره ۴ هم ثبت سفارش انجام دادم،به نظرم مکمل مناسبی برای افرادی که ناخن های شکننده دارم الان برای من خوب بوده و ریزش مو کمتر شده اما پوست صورت من دهیدراته شدید است شاید باید دوره های بیشتری مصرف کنم تا تاثیرپذیرتر باشد،درانتها از تخفیفات خوب شما کمال تشکر را دارم،فقط خیلی دوست داشتم در این سرس سفارش من یک هدیه از لیوان های برند کلاژتیو یادگاری ازشما داشته باشم،بهترین ها را برای شما آرزومندم باتشکر،

  6. پریسا

    من همیشه استفاده میکنم و کاملا راضی هستم

  7. پریسا

    جهت ترمیم زخم خوب عمل می‌کنه

  8. 9124109503

    یک ماه هست که تهیه کردم . خوبه . حس میکنم پوستم سفت تر شده . البته که ظاهرا باید 4ماه استفاده کرد تا تاثیر ماندگاری داشته باشه

  9. ندا

    سلام
    من اين رو سفارش دادم يكم ناراحتم چرا پلمپ نقره ايش كه برچسبه باز بود
    اولين دوره است كه مي خوام استفاده كنم و دوست دارم تا ٤ دوره كامل پيش برم و سفارش بدم
    از طريق دارو هلپ خيلي سريع به دستم رسيد و من خيلي ممنونم و ثبت سفارش هم اسون و عالي بود
    اما يكم دل چركين شدم كه برچسب نقره اي كه پلمپ كرده بود درب جعبه رو چرا كنده شده بود

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام همراه گرامی برچسب نقره ای این محصول خیلی راحت بلند میشه و در هنگام حمل بعضی اوقات پیش میاد نگران نباشین با خیال راحت میل نمایین

  10. 989907295288

    سلام ممنون از قیمت خوب و ارسال به موقعتون

  11. رها

    سلام ، تاکی انقضا داره ؟؟

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام انقضا در سایت درج شده همراه گرامی 2024

  12. رها

    سلام. انقضا محصول تا کی ؟؟

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام انقضا در سایت درج شده همراه گرامی 2024

  13. 989357662476

    باسلام .واسه پوست خیلی عالیه ولی واسه مو نه چندان

  14. زهره

    سلام و وقت بخیر،دارو هلپ عاااالیه
    بعد از یک ماه استفاده هنوز تاثیری ندیدم و باید ادامه بدم

  15. زهرا

    سلام.این بسته برچسب اصالت کالا داره؟

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام بله داروخانه هستیم

  16. خانم سجاد د

    سلام . در مقایسه با محصولات مشابه تاثیرگزا ی بهتری داره

  17. شورگشتی

    با سلام
    ممنون از محصول خوب و ارسال سریع تون

  18. Afrina

    من این محصول چند دوره استفاده کردم راضی بودم الان دوباره می خوام امتحان کنم😊

  19. هستی

    من از این محصول و داروخانه راضی بودم برای بار دوم سفارش دادم .

  20. زهرا

    آدرس داروخانه جهت خرید حضوری کجاست

  21. مهدیا

    سلام من این محصولو گرفتم امروز ب دستم رسید و توی آب میریزم خمیری میشه و حل نمیشه یعنی فاسد شده؟

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام این برند به طور کامل حل نمیشه با خیال راحت مصرف نمایین

  22. لیلی

    سلام موجود نمیشه دیگه؟ اگر موجود شه تخفیف میذارین مجدد؟

  23. لیلی

    موجود کنید لطفا

  24. سحر

    سلام لطفا تفاوت کلاژینو با کلاژن بیوتی رو بفرمایید

    • دکتر فرنوش محمد پور

      سلام کلاژن بیوتی ویتامین ث و هیالورون و زینک و بیوتین اضافه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ساشه کلاژینو بیوتی 30 عددی

478,000 تومان

موجود

فروشگاه
14 محصول سبد خرید
حساب کاربری من