کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن 500 گرم

تاریخ انقضا:2025/01
تخفیف ویژه!

1,320,000 تومان

موجود

بهترین قیمت بازار
ارسال به تمام ایران
تضمین اصالت کالا
پشتیبانی

کراتین ترکیبی ترک

پروتئین­ ها از مواد مورد نیاز سلول­ های بدن هستند و هر بدنی نیازمند این مواد است. پروتئین کراتین یکی از چندین نوع پروتئین است که برای بدن و ساخت ماهیچه­ ها ضروری است. کراتین ترکیبی ترک یک محصول مکمل است که می­تواند سبب افزایش بافت و حجم عضلات شود.  همچنین می­ تواند سبب ایجاد انرژی بالا در بدن شود.

اگر در مورد این کراتین اطلاعات خاصی ندارید و نمی­ دانید مصرف آن چه تاثیری روی بدن شما دارد حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید. همچنین در این مطلب به معرفی کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن که یکی از بهترین کراتین های بازار موجود در داروخانه ها است پرداخته ایم. در اینجا سعی کرده­ ایم برخی از پرسش­ های مهم در این زمینه را پاسخ بدهیم که شامل موارد زیر است:

  1. کراتین ترکیبی ترک چیست و مصرف آن برای بدن چه ضرورتی دارد؟
  2. مزایا و خواص مصرف کراتین ترکیبی چیست؟
  3. عوارض مصرف کراتین ترکیبی برای بدن، چیست؟

معرفی کراتین ترکیبی ترک

پودر پروتئین کراتین ترکیبی ترک یا Trec Cratine، یک پودر مورد نیاز بدنسازان و ورزشکاران است. افرادی که ورزش­ های حرفه­ ای انجام می­ دهند باید بدانند که بدنشان در برخی از روزها انرژی لازم را برای ادامه دادن تمرینات ندارد. پس باید برای رفع خستگی و افزایش قدرت بدنی خود یک مکمل موثر مصرف کنند.

مکمل کراتین ترکیبی ترک که ساخت کشور لهستان می­ باشد یک محصول بی نظیر حاوی تری کراتین مالات کریستالی و بتا آلانین است. این ترکیب می ­تواند برای حفظ قدرت بدنی ورزشکاران مفید باشد. افرادی که ورزش ­های سرعتی و استقامتی انجام می ­دهند باید از این ترکیب فوق العاده مصرف کنند.

ترکیبات موجود در کراتین ترکیبی ترک

خرید کراتین ترکیبی ترک

کراتین ترکیبی ترک شامل تری کراتین و بتا آلانین است. تری کراتین نوعی ماده­ ی نیروزاست که پس از مصرف، سریعا توسط اسید معده هضم می­ شود و ساختار مولوکولی آن شکسته می شود. این کار باعث آزاد شدن انرژی بیشتری در عضلات و بدن می­گردد. این افزایش قدرت به خاطر وجود کراتین در این ترکیب است. کراتین در بدن خیلی زود جذب می­ شود و انرژی آزاد می ­کند.

یکی از مواد دیگری که در این ترکیب وجود دارد بتا آلانین است. این ماده که نوعی اسید آمینه به شمار می­رود میزان کارنوزین در عضلات و ماهیچه­ ها را بالا می­برد و سبب رفع خستگی و کوفتگی ناشی از تمرین می­ شود. همچنین سبب افزایش استقامت نیز می­گردد.

ضرورت استفاده از کراتین برای ورزشکاران

ضرورت استفاده از کراتین ترکیبی ترک برای بدن ورزشکاران ایجاد انرژی و ساخت زودتر عضلات و ماهیچه­ ها است. نمی توان انتظار داشت که بدون مصرف این آمینواسید مفید بدن در مقابل حجم و فشار ورزش کم نیاورد.

پروتئین ها یکی از منابع بسیار مهم غذایی هستند که اگر به بدن نرسند بعد از مدتی بدن مجبور به استفاده از ذخایر پروتئین و ماهیچه ای می شود. این روند ممکن است تا جایی پیش رود که دیگر ماهیچه ای برای استفاده باقی نماند. کراتین هم نوعی پروتئین و آمینو اسید ضروری برای بدن محسوب می شود.

توضیحاتی درباره کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

فروش کراتین ترکیبی ترک

مکمل ورزشی کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن گزینه مناسبی برای ورزشکارانی می باشد که می خواهند قدرت خود را افزایش دهند و برای زمان طولانی تری فعالیت های ورزشی خود را با کیفیت عالی انجام دهند و خیلی زود خسته نشوند. کراتین موجود در محصول موجب بالا رفتن عملکرد فیزیکی ورزشکار در حین انجام فعالیت شدید ورزشی می شود. این محصول به شکل پودر بوده و فاقد طعم می باشد و قابلیت ترکیب با سایر محصولات مانند پروتئین ها و گینرها را دارد. این محصول در محیط آزمایشگاه تولید شده و کاملا خالص می باشد.

در ترکیب کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن  ویتامینC و سدیم غنی شده وجود دارد که موجب بهبود عملکرد ورزشکاران حرفه ای می شود. همچنین باعث افزایش قدرت و حجم توده عضلانی می شود. مصرف این مکمل باعث بهبودی و بالا بردن قدرت و تراکم فیبر های عضلات  می گردد.

مشخصات کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

  • نوع محصول : پودر
  • وزن محصول : 250 گرم
  • دسته : مکمل های ورزشی، کراتین
  • تحت لیسانس : کشور لهستان
  • کشور سازنده : ایران
  • شرکت تولید کننده : ترک نوتریشن
  • جنسیت مصرف کننده : خانم ها و آقایان
  • رده سنی مصرف کننده : بالاتر از 18 سال

کاربرد کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

  • کمک به عضله سازی و حفظ سلامتی عضلات ورزشکاران
  • کمک به افزایش قدرت ورزشکاران
  • کمک به بهبود حجم عضلانی ورزشکاران
  • کمک به کنترل وزن

ترکیبات موجود در کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن و مقدار آنها

قیمت کراتین ترکیبی ترک

 

نام ترکیبمقدار آن در هر 5 گرم
ویتامین C90 میلی گرم
سدیم190 میلی گرم
کراتین36/3 گرم
کراتین مونوهیدرات82/3 گرم

کراتین: کراتین با شکل کراتین فسفات در متابولیسم انرژی نقش مهمی ایفا می کند. هنگامی که ذخیره های کراتین فسفات کم می شود ورزشکاران  توانایی انجام حرکات ورزشی سخت و شدید را ندارند و خیلی زود خسته می شوند. استفاده از کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن موجب بالا رفتن غلظت کراتین در عضلات تا حدود 20 درصد می شود.

گروهی از ورزشکاران کراتین فسفات را به عنوان یک منبع انرژی برای انجام تمرینات پرفشار و مشکل استفاده می کنند. ورزشکاران رشته های وزنه برداری، پرورش اندام، دونده های سرعت و … با این هدف از مکمل استفاده می کنند و سود زیادی می برند. فواید نیروزایی و انرژی زایی کراتین باعث شده است که ورزشکاران از این نوع مکمل ها استقبال زیادی کنند.

لازم به ذکر است استفاده طولانی مدت از کراتین باعث افزایش وزن می شود ولیکن این اضافه وزن خوب است چون با افزایش توده بدون چربی و آب همراه است. کراتین به طور طبیعی در ماهیچه ها و بافت عضلانی وجود دارد. همچنین کراتین باعث بالا رفتن سطح هورمون تستوسترون در بدن افراد می شود.

کراتین موجب افزایش انرژی عضلات می شود. این ترکیب برای رشد عضلات در کوتاه مدت و بلند مدت موثر است و برای استفاده میانسالان و سالمندان توصیه می شود. همچنین کراتین نقش مهمی در سفت شدن ماهیچه های اسکلتی دارد .

کراتین از طریق دستگاه گردش خون به کلیه ها می رود. بدن انسان در هر روز به مقدار یک گرم کراتین می سازد. کراتین مونو هیدرات موجود در کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن موجب افزایش سنتز پروتئین و بالا رفتن میزان احتباس آب و املاح معدنی می شود. همچنین باعث افزایش جذب اسید آمینه ها در عضله های اسکلتی می گردد. این افزایش موجب بالا رفتن قوای جسمی ورزشکار می شود. علاوه بر این موجب افزایش حجم و توده ماهیچه ای شده و به ورزشکار این توانایی را می دهد که تمرینات سخت ورزشی را انجام دهد.

اما باید دقت کرد افراط در هر چیزی مضر است. مصرف بیش از حد کراتین فشار زیادی به کبد و کلیه ها می آورد و مشکل ایجاد می کند. لازم به ذکر است که مصرف مکمل در نوجوانان باعث ایجاد ناهنجاری های رشدی حرکتی و اختلال در وضع طبیعی بدن و همچنین آسیب به اعضای داخلی بدن مثل کلیه ها ، کبد و دستگاه گوارش می گردد.

سدیم : سدیم در رشد طبیعی بدن موثر است. سدیم به جذب بهتر کلسیم و مواد معدنی از خون کمک شایانی می کند. این ماده با قرار گرفتن در مایعات اطراف سلول ها موجب کنترل غلظت آب بدن می شود. سدیم تحمل انسان را در برابر گرمازدگی زیاد می کند. در بهبود انقباض عضلانی مفید است. تنظیم اعصاب بدن را نیز بر عهده دارد. کمبود سدیم در بدن باعث پایین آمدن فشار خون، ایجاد خستگی و گیجی طولانی می شود و سستی بدن را در پی دارد اما افزایش سدیم در بدن باعث ایجاد بیماری های قلبی عروقی و آسیب های قلبی و سکته می شود. مصرف بیش از حد سدیم به کلیه ها آسیب می رساند.

ویتامین C: این ویتامین یکی از ویتامین های محلول در آب می باشد که یکی از آنتی اکسیدان های قوی می باشد. این ویتامین در بدن ساخته نمی شود و باید حتما از رژیم غذایی  تامین شود. ویتامین C باعث تقویت ایمنی بدن می شود و برای مقابله با رادیکال های آزاد مفید می باشد. رادیکال های آزاد به علت آلودگی هوا، سوخت و ساز درون سلولی، اشعه ماوراء بنفش و استعمال دخانیات مانند سیگار ایجاد می شود و به سلول های سالم بدن حمله می کنند. این ویتامین به آنتی اکسیدان های دیگر مثل  ویتامین A و  E کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. منابع مهم ویتامین C شامل گروه مرکبات، انواع فلفل شیرین،  کیوی، طالبی، پرتقال، سیب، کلم، سبزیجات و … می باشد.  بنابر تحقیقات اخیر ، استفاده از این ویتامین در چند روز قبل از تمرینات شدید و بعد از آن می تواند باعث افزایش قدرت عضلات و کاهش درد به علت تمرینات شود.

نحوه مصرف کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

خرید راتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

در هر روز به مقدار یک سروینگ برابر با یک پیمانه از محصول را با 250 میلی لیتر آب یا هر آبمیوه مخلوط کرده و خوب به هم بزنید و میل کنید. در روز هایی که فعالیت ورزشی دارید اولین سروینگ را 30 دقیقه قبل از شروع تمرین ورزشی و دومین سروینگ را بلافاصله بعد از اتمام تمرین استفاده کنید. در روز هایی که تمرین ورزشی ندارید یا به اصطلاح روز استراحت شماست اولین سروینگ را صبح زود بعد از بیدار شدن و دومین سروینگ را آخر شب هنگام خوابیدن استفاده کنید.

نحوه نگهداری کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

  • در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.
  • این محصول را در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد قرار دهید.
  • دقت کنید این محصول در دسترس کودکان قرار نگیرد.
  • محصول را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
  • بعد از هر بار مصرف کردن در محصول را محکم ببندید.

نکات و توصیه هایی درباره استفاده از کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

  • لازم به ذکر است که این محصول در طی 4 الی 6 هفته مصرف شود.
  • روش درست استفاده از کراتین بر پایه وزن بدن است.
  • اگر به مواد غذایی مانند بادام، شیر ، تخم مرغ و سویا حساسیت دارید ، حتما قبل از استفاده از محصول با پزشک خود مشورت کنید.
  • هیچگاه یک مکمل را جایگزین وعده های غذایی نکنید.
  • بیش از مقدار توصیه شده از محصول استفاده نکنید.
  • کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند بدون اجازه پزشک از این محصول استفاده نکنند.
  • خانم های باردار و مادران شیرده از مصرف این مکمل بدون مشورت با پزشک اجتناب کنند.
  • اگر بعد از مصرف این محصول با مشکلی مواجه شدید مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  • قبل از استفاده از این مکمل با یک پزشک یا مربی ورزشی خود مشورت کنید. همیشه قبل از مصرف هرگونه دارو یا مکمل هشدار های روی جلد را مطالعه کنید.

محصولات مشابه با کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

  • مکمل کراتین مونو هیدرات کارن
  • کراتین مونوهیدرات اپکس
  • کرنتین کری کونگ موتانت
  • مکمل پمپ بیوکراتین کمپلکس کارن

مزایای مصرف کراتین برای بدن

فروش کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن

ورزشکاران حرفه­ ای و افرادی که ورزش­ های سنگین انجام می­ دهند پروتئین بالایی برای ساخت عضلات خود نیاز دارند. ساختن بدن و ایجاد یک بدن زیبا، نیازمند تحمل سختی ­های بسیاری است. اگر ورزشکار هستید و به دنبال داشتن یک بدن روی فرم هستید باید بدانید که راه درازی در پیش دارید. نمی توانید یک شبه راه صد سال را بروید و بدنی بسیار زیبا پیدا کنید.

کراتین موجود در مواد غذایی به قدری نیست که بتواند نیاز بدن ورزشکاران حرفه ای را تامین کند. این افراد ناگزیر به استفاده از مکمل هستند. مکمل­ کراتین ترکیبی ترک همانطور که از اسمش پیداست ترکیب بتا آلانین و تری کراتین است و این دو در کنار هم برای بدن معجزه می کنند. ما در اینجا به ذکر برخی از مزایای مصرف این ماده می­پردازیم. البته لازم به ذکر است که فواید کراتین برای بدن خیلی بیشتر از موارد ذکر شده است. این ماده نه تنها در ایجاد استقامت نقش دارد بلکه سبب حجم گیری بدن نیز می­ شود:

  • بهبود استقامت و توانایی بدن در حین تمرینات برای ورزشکاران دو میدانی، پاورلیفتینگ و بدنسازی. حتی فوتبالیست­ ها و بسکتبالیست­ ها نیز می­ توانند مصرف کنند.
  • به تعویق انداختن زمان خستگی در حین تمرین و پس از آن
  • بالا بردن قدرت و انرژی برای ورزش کردن
  • کمک به حفظ عضلات و ساخت آنها
  • حاوی بتا‌آلانین
  • حاوی تری کراتین مالات کریستالی خالص
  • تامین انرژی بیش‌تر برای عضلات
  • افزایش جذب کراتین خالص در بدن که منجر به ساخت عضلات می­ شود.
  • طعم خوبی دارد و خوردن آن ناخوشایند نیست.

عوارض کراتین چیست؟

کراتین یکی از مواد مورد نیار بدن ورزشکاران و حتی افراد عادی است. اگر این ماده در بدن دچار کمبود شود احتمالا عضلات بدن شل و نرم خواهند شد. حتی تاثیر زیادی روی رشد موها می­ گذارند. پس بهتر است اجازه ندهید این ماده در بدن شما کم شود. اما به هر حال هر چیزی بیش از حد نیاز ممکن است بدن را دچار عارضه کند.

کراتین ترکیبی ترک، نوعی کراتین مونوهیدرات محسوب می­ شود که عوارض محسوسی ندارد. اما در هر حال مصرف طولانی مدت  این ماده در بدن ورزشکاران، می­تواند فشار زیادی به کلیه و کبد وارد کند.

مصرف کراتین ترکیبی ترک برای افراد با سنین پایین و نوجوانان، می­تواند سبب عوارض جبران ناپذیری شود و اختلال در رشد عضلات ایجاد کند. به همین خاطر مصرف آن باید زیر نظر پزشک تغذیه و مربی صورت بگیرد.

متاسفانه یک باور اشتباه در بین عموم مردم و حتی ورزشکاران وجود دارد که می­گویند کراتین سبب چاقی می­ شود. این باور کاملا اشتباه است. زیرا کراتین سبب افزایش جذب آب در سلول ­ها می­شود. این جذب آب می تواند در اوایل منجر به افزایش حجم بدن شود و فرد احساس چاقی کند. اما به مرور این مورد رفع می­گردد و کراتین می­تواند علاوه بر ایجاد انرژی و ساخت عضله، سبب سوختن چربی­ ها نیز شود.

نتیجه گیری

کراتین ترکیبی ترک، یک مکمل مورد نیاز بدن است. البته برخی از ورزشکاران واقعا نیازی به مصرف آن ندارند. مکمل ها همیشه و در همه حال می توانند به کمک انسان ها بیایند تا کمبود چیزی را جبران کنند. اگر کمبودی در مواد غذایی دریافتی و پروتئین روزانه خود ندارید بهتر است به سراغ هیچ مکملی نروید. اما در صورتی که بدن شما در جذب مواد غذایی مشکل دارد و یا به صورت حرفه ای ورزش می کنید، مکمل ها بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن 500 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

مكان گيرنده

کراتین گلد کور لاین ترک نوتریشن 500 گرم

1,320,000 تومان

موجود

فروشگاه
22 محصول سبد خرید
حساب کاربری من