اتمام موجودی

قرص ادالت کامپلیت برونسون

تاریخ انقضا:2023/07
برند:

104,700 تومان

ناموجود

بهترین قیمت بازار
ارسال به تمام ایران
تضمین اصالت کالا
پشتیبانی

ادالت کامپلیت برونسون یک مولتی ویتامین مینرال است که دارای کیفیت بالایی می باشد. این مکمل کیفیت بالایی داشته و در رفع نیاز بدن به انواع عناصر کمیاب و ویتامین های ضروری و آنتی اکسیدان ها، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. قرص ادالت کامپلیت برونسون ساخت کشور ایران می باشد

ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن، نقش مهمی را برای بهبود شرایط جسمی و پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها دارند. امروزه روش های متفاوتی برای تامین ویتامین ها، عناصر کمیاب و مواد معدنی برای بدن وجود دارد. ولی شاید بهترین روش برای تامین این مواد مغذی برای بدن، استفاده از مکمل های تغذیه ای مناسب است. ادالت کامپلیت برونسون، یکی از انواع مکمل های تغذیه ای است که دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین، عناصر کمیاب ضروری برای بدن می باشد.

این محصول کیفیت بالایی داشته و با توجه به اینکه ترکیبات بسیار متنوعی دارد، جزء بهترین مکمل های تغذیه ای محسوب می شود. ادالت کامپلیت برونسون برای مصرف بزرگسالان به تولید رسیده است و بدیهی است که قابل مصرف (بدون تجویز پزشک) برای  کودکان و حتی نوجوانان نیست.

با ادالت کامپلیت برونسون بیشتر آشنا شویم

همه ما می دانیم که بدن ما انسان ها فعالیت های مختلفی دارد و برای اینکه ما بتوانیم امور روزمره خودمان را انجام دهیم، هر یک از ارگان های بدن باید فعالیت صحیحی داشته باشند. اهمیت استفاده از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن، بسیار زیاد است و لازم است که تمامی افراد از مکمل های تغذیه ای مناسب برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خودشان استفاده کنند.

البته در صورتی که بتوان یک رژیم غذایی بسیار مناسب داشت، می توان شاهد تامین ویتامین ها و کلیه مواد مغذی برای بدن بود. ولی معمولا به دلیل سبک زندگی که برای ما انسان ها وجود دارد، امکان مصرف انواع ترکیبات مغذی از طریق مواد غذایی وجود ندارد.

ادالت کامپلیت برونسون یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن ترکیباتی همچون ویتامین ها و مواد معدنی و عناصر کمیاب، نقش موثری را در سلامت عمومی بدن ایفا می کند. این مکمل تغذیه ای، در واقع یک مولتی ویتامین مینرال است که با دارا بودن انواع ویتامین ها و مینرال های ضروری برای بدن، نقش موثری را در سلامت عمومی بدن ایفا می کند.

ویتامین های به کار رفته در این کپسول بسیار متنوع هستند که از جمله آن ها می توان به ویتامین آ، ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین های گروه ب، ویتامین ث و … اشاره کرد. همچنین، در این محصول ترکیبات معدنی و عناصر مختلفی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به ید، آهن، مس، زینک و … اشاره کرد.

ویتامین آ به کار رفته در این محصول، باعث تقویت سیستم بینایی شده و در بهبود بیماری های عفونی نقش موثری دارد. این ویتامین جزء ویتامین های محلول در چربی است. ویتامین دی، جزء ویتامین های محلول در چربی است که باعث تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و پیشگیری از پوکی استخوان می شود.

ویتامین ث و ویتامین ای، هر دو آنتی اکسیدان هستند. این دو ویتامین می توانند سلول های بدن را در مقابل استرس های اکسیداتیو و تخریب حفظ کنند. مصرف ویتامین ث باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری های عفونی و ویروسی، کاهش دوره نقاهت بیماری های عفونی و … می شود. ویتامین ای، با دارا بودن ترکیبات مفید، نقش موثری در بهبود سلامت سیستم قلبی و عروقی داشته و در حفظ زیبایی و شفافیت پوست هم موثر است.

ویتامین های گروه ب در انواع مختلفی وجود دارند. مصرف این ویتامین ها باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری ها، تولید گلبول های سفید و قرمز و … می شود.

ید از جمله عناصر کمیابی است که در ادالت کامپلیت برونسون وجود دارد. این عنصر، در ساخت هورمون های تیروئیدی نقش موثری دارد و کمبود آن باعث اختلال در ترشح این هورمون ها و بروز مشکلات تیروئیدی می شود.

آهن از جمله ترکیبات بسیار مفید به کار رفته در ادالت کامپلیت برونسون می باشد. آهن نقش موثری در بهبود سلامت جسمی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها داشته و می تواند باعث افزایش انرژی بدن شود. مصرف آهن، برای پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن ضروری است.

ترکیبات مختلف دیگری نیز در ادالت کامپلیت برونسون وجود دارند که از جمله آن ها می توان به زینک، سلنیوم، بیوتین و … اشاره کرد. همه ترکیبات ذکر شده در این محصول، برای بدن مفید خواهند بود. این مولتی ویتامین کامل، ساخت کشور ایران بوده و با همکاری یکی از شرکت های داروسازی آمریکایی به تولید رسیده است. این محصول در شرکت داروسازی گیتی سلامت ایرانیان به تولید رسیده است. هر یک از بسته بندی های این محصول، حاوی 30 عدد قرص می باشند.

ویژگی های ادالت کامپلیت برونسون

رعایت نکردن یک رژیم غذایی مناسب، باعث شده است که بسیاری از افراد با مشکلات جسمی مواجه شوند. به همین منظور، باید برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، از مکمل های تغذیه ای مناسب استفاده نمود.

ادالت کامپلیت برونسون یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن ترکیبات متنوع، در بهبود عملکرد ارگان ها و غده های مختلف بدن، نقش بسیار موثری دارد. از جمله ویژگی ها و خواص ادالت کامپلیت برونسون، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. موثر در بهبود عملکرد و تقویت عضلات و ماهیچه های بدن
  2. موثر در متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن
  3. کمک به افزایش انرژی مورد نیاز روزانه
  4. بهبود عملکرد سیستم ایمنی در بزرگسالان
  5. پیشگیری از پوکی استخوان به علت دارا بودن ترکیبات موثر
  6. دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی مختلف و مبارزه با استرس های اکسیداتیو
  7. پیشگیری از بیماری های ویروسی و عفونی و یا کاهش شدت این بیماری ها در زمان ابتلا
  8. موثر در بهبود شرایط جسمی و ترشح هورمون های مختلف به دلیل داشتن عناصر متنوع
  9. کمک به تقویت سیستم بینایی و پیشگیری از ضعیف شدن چشم ها

نکاتی درباره استفاده از ادالت کامپلیت برونسون

ادالت کامپلیت برونسون یکی از انواع مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، برای بزرگسالان قابل مصرف می باشد. در صورتی که مطابق با نظر پزشک و یا در صورت نیاز، قصد مصرف ادالت کامپلیت برونسون را دارید، بهتر است که در ابتدا به نکات زیر توجه کنید.

  • تداخلات دارویی: در صورت مصرف هر نوع مکمل تغذیه ای مشابه و یا داروهای دیگر، برای مصرف ادالت کامپلیت برونسون با پزشک داروساز مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: ادالت کامپلیت برونسون برای بازه سنی بزرگسال به تولید رسیده است و دوز ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در این محصول، برای مصرف کودکان و نوجوانان مناسب نیست.
  • منع مصرف: افرادی که به هر یک از ترکیبات موجود در این محصول حساسیت دارند، نباید از این محصول استفاده کنند.

آن دسته از افرادی که دارای بیماری های زمینه ای خاصی مانند نارسایی های کلیوی، نارسایی های کبدی و … می باشند، می بایست برای مصرف ادالت کامپلیت برونسون با پزشک متخصص مشورت کنند.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده، در صورت نیاز به مصرف ادالت کامپلیت برونسون حتما باید با پزشک مشورت کنند.
  • عوارض جانبی دارو: مصرف به اندازه ادالت کامپلیت برونسون برای بدن عارضه جانبی خاصی را در پی نخواهد داشت. فقط برخی از افراد، پس از مصرف این قرص با مشکلات گوارشی مانند یبوست، تیره شدن رنگ مدفوع و … مواجه می شوند که معمولا این عوارض بی خطر هستند.

شیوه مصرف

  • بزرگسالان می توانند مطابق با دستور پزشک و یا روزانه 1 عدد از ادالت کامپلیت برونسون را مصرف کنند.

ترکیبات

 

نام ترکیبمقدار در 1 قرص
Vitamin A (as Retinyl Acetate and Beta Carotene)3500 آی یو
Vitamin C (as Ascorbic Acid)60 میلی گرم
Vitamin D3 (as Cholecalciferol)10 میکروگرم
Vitamin E (As dl-Alpha Tocopheryl Acetate)30 میلی گرم
Vitamin K (as Phytonadione)25 میکروگرم
Thiamin (as Thiamine Mononitrate)1.5 میلی گرم
Riboflavin (Vitamin B2)1.7 میلی گرم
Niacin (as Niacinamide)20 میلی گرم
Vitamin B6 (as Pyridoxine HCL)2 میلی گرم
Folic Acid600 میکروگرم
Vitamin B12 (as Cyanocobalamin6 میکروگرم
Biotin30 میکروگرم
Pantothenic acid (as Calcium D-Pantothenate)10 میلی گرم
Calcium (as Calcium Carbonate and Dicalcium Phosphate)200 میلی گرم
Iron (as Ferrous Fumarate)18 میلی گرم
Phosphorus  (as Dicalcium Phosphate)20 میلی گرم
Iodine (as Potassium Iodide)150 میکروگرم
Magnesium (as Magnesium Oxide)50 میلی گرم
Zinc (as Zinc Oxide)11 میلی گرم
Selenium (as Sodium Selenate)55 میکروگرم
Copper (as Cupric Sulfate)0.5 میلی گرم
Manganese (as Manganese Sulfate)2.3 میلی گرم
Chromium (as Chromium Picolinate)35 میکروگرم
Molybdenum (as Sodium Molybdate)45 میکروگرم
Chloride (as Potassium Chloride)72 میلی گرم
Potassium (as Potassium Chloride)80 میلی گرم
Boron (as Sodium Borate)75 میکروگرم
Nickel (as Nickel Sulfate)5 میکروگرم
Vanadium (as Vanadium Sulfate)10 میکروگرم

 

نتیجه گیری

ادالت کامپلیت برونسون به عنوان یک مکمل تغذیه ای ایمن برای تامین انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. این محصول، دارای ترکیبات بسیار زیادی است و از این رو می توان نیاز افراد را به انواع ترکیبات مغذی، رفع کند.

قرص ادالت کامپلیت برونسون برای پیشگیری از کمبود مواد مغذی در بدن و بهبود سلامت عمومی بدن قابل مصرف می باشد.

ویتامین ها و مواد معدنی، برای بدن انسان ها ضروری می باشند. به خصوص اگر فرد دچار بیماری های خاصی باشد که باعث افزایش نیاز فرد به ویتامین ها و مواد معدنی گردد. امروزه، مکمل های تغذیه ای مختلفی برای تامین انواع ویتامین ها و مواد معدنی به تولید رسیده اند که هر کدام ترکیبات خاصی دارند. قرص ادالت کامپلیت برونسون، یکی از کامل ترین مولتی ویتامین های موجود در بازار است که به منظور تامین ویتامین های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

قرص ادالت کامپلیت برونسون به واسطه داشتن ویتامین های ضروری، مواد معدنی و ترکیبات مغذی مختلف، می تواند باعث بهبود شرایط جسمی شود و در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد.

با قرص ادالت کامپلیت برونسون بیشتر آشنا شویم

مولتی ویتامین ها می توانند در کنار رژیم غذایی مناسب برای تامین ویتامین ها و حتی مواد معدنی ضروری مورد استفاده قرار گیرند. قرص ادالت کامپلیت برونسون، یک نوع مولتی ویتامین مینرال است که برای تامین انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن استفاده می شود.

قرص ادالت کامپلیت برونسون حاوی انواع ویتامین های ضروری و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. به همین خاطر، این قرص می تواند نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری های مختلف و بهبود سلامت عمومی بدن داشته باشد.

ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، ویتامین سی، مس، آهن، وانادیوم، منیزیم و … از جمله ترکیبات به کار رفته در قرص ادالت کامپلیت برونسون می باشند. هر کدام از این ترکیبات خواص خاص خودشان را دارند. از این رو این مکمل، برای بهبود عملکرد عمومی بدن گزینه بسیار ایده آلی است.

ویتامین های گروه ب می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شوند و از بیماری های مختلف پیشگیری کنند. این ویتامین ها در پیشگیری از بیماری های جسمی، کم خونی، ضعف جسمانی و … نیز موثر می باشند. ویتامین های گروه ب را می توان برای تقویت موها و افزایش استحکام ناخن ها نیز مورد استفاده قرار داد.

آهن از جمله مواد مغذی بسیار مهمی است که در قرص ادالت کامپلیت برونسون به کار رفته است. این ماده معدنی نقش بسیار مهمی در افزایش انرژی بدن دارد و می تواند باعث پیشگیری از بیماری های مختلف گردد. آهن در کاهش خطر ابتلا به کم خونی موثر می باشد و در رفع ضعف و خستگی های جسمی موثر است.

قرص ادالت کامپلیت برونسون ساخت کشور ایران بوده و در شرکت گیتی سلامت آریا به تولید رسیده است. این مکمل به واسطه داشتن ترکیبات متنوع، به عنوان یک مولتی ویتامین نیز شناخته می شود. هر یک از بسته بندی های قرص ادالت کامپلیت برونسون حاوی 30 عدد قرص می باشند.

ویژگی های قرص ادالت کامپلیت برونسون

قرص ادالت کامپلیت برونسون با ترکیبات مختلفی که دارد، می تواند عملکرد متنوعی در بدن داشته باشد و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری کند. این قرص به دلیل داشتن ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بروز بیماری های مختلف نیز پیشگیری می کند.

قرص ادالت کامپلیت برونسون کامل ترین مولتی ویتامین برای تامین ویتامین ها و مواد مغذی ضروری محسوب می شود. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای قرص ادالت کامپلیت برونسون وجود دارند، شامل موارد زیر می باشند.

  1. موثر در تامین انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری
  2. موثر در بهبود عملکرد عضلات
  3. پیشگیری از ضعف عضلانی
  4. کمک به بهبود عملکرد متابولیسم
  5. موثر در افزایش سوخت و ساز بدن
  6. کمک به افزایش انرژی در بدن
  7. بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
  8. پیشگیری از کم خونی و ضعف ناشی از آن

نکاتی درباره استفاده از قرص ادالت کامپلیت برونسون

قرص ادالت کامپلیت برونسون به عنوان یک مولتی ویتامین با کیفیت، نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و می تواند خواص زیادی برای بهبود عملکرد بدن داشته باشد. در صورتی که علاقه مند به مصرف این قرص برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی می باشید باید به نکات زیر توجه کنید.

  • تداخلات دارویی: قرص ادالت کامپلیت برونسون با داروی خاصی تداخل ندارد. اما بهتر است در صورت نیاز به مصرف مکمل های تغذیه ای دیگر، برای مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: قرص ادالت کامپلیت برونسون برای بازه سنی بزرگسال و افراد بالای 18 سال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: در صورت داشتن سابقه حساسیت به مصرف فرآورده های مولتی ویتامینی، با پزشک برای مصرف این مکمل مشورت کنید.

افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه ای از جمله بیماری های کبدی و کلیوی می باشند، حتما با پزشک برای مصرف این قرص مشورت کنند.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: زنان باردار و شیرده قبل از مصرف قرص ادالت کامپلیت برونسون حتما با پزشک مشورت نمایند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف قرص ادالت کامپلیت برونسون از سوی مصرف کنندگان، گزارش نشده است.

شیوه مصرف

  • بزرگسالان می توانند روزانه 1 عدد از قرص ادالت کامپلیت برونسون میل نمایند.
  • برای جلوگیری از رسوب مواد معدنی در کلیه ها، این قرص را به همراه آب فراوان میل نمایید.
  • از مصرف بیش از مقدار توصیه شده از این مکمل، بدون مشورت پزشک جدا خودداری کنید.

ترکیبات

در جدول زیر لیست ترکیبات به کار رفته در قرص ادالت کامپلیت برونسون را مشاهده می کنید.

نام ترکیبمقدار در 1 قرص
Vitamin A (as Retinyl Acetate and Beta Carotene)3500 آی یو
Vitamin C (as Ascorbic Acid)60 میلی گرم
Vitamin D3 (as Cholecalciferol)10 میکروگرم
Vitamin E (As dl-Alpha Tocopheryl Acetate)30 میلی گرم
Vitamin K (as Phytonadione)25 میکروگرم
Thiamin (as Thiamine Mononitrate)1.5 میلی گرم
Riboflavin (Vitamin B2)1.7 میلی گرم
Niacin (as Niacinamide)20 میلی گرم
Vitamin B6 (as Pyridoxine HCL)2 میلی گرم
Folic Acid600 میکروگرم
Vitamin B12 (as Cyanocobalamin6 میکروگرم
Biotin30 میکروگرم
Pantothenic acid (as Calcium D-Pantothenate)10 میلی گرم
Calcium (as Calcium Carbonate and Dicalcium Phosphate)200 میلی گرم
Iron (as Ferrous Fumarate)18 میلی گرم
Phosphorus  (as Dicalcium Phosphate)20 میلی گرم
Iodine (as Potassium Iodide)150 میکروگرم
Magnesium (as Magnesium Oxide)50 میلی گرم
Zinc (as Zinc Oxide)11 میلی گرم
Selenium (as Sodium Selenate)55 میکروگرم
Copper (as Cupric Sulfate)0.5 میلی گرم
Manganese (as Manganese Sulfate)2.3 میلی گرم
Chromium (as Chromium Picolinate)35 میکروگرم
Molybdenum (as Sodium Molybdate)45 میکروگرم
Chloride (as Potassium Chloride)72 میلی گرم
Potassium (as Potassium Chloride)80 میلی گرم
Boron (as Sodium Borate)75 میکروگرم
Nickel (as Nickel Sulfate)5 میکروگرم
Vanadium (as Vanadium Sulfate)10 میکروگرم

 

نتیجه گیری

قرص ادالت کامپلیت برونسون مکملی با کیفیت برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری می باشد. این مکمل، جزء کامل ترین مکمل هایی است که به واسطه داشتن ترکیبات مغذی، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف می گردد.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص ادالت کامپلیت برونسون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ادالت کامپلیت

قرص ادالت کامپلیت برونسون

104,700 تومان

ناموجود

فروشگاه
4 محصول سبد خرید
حساب کاربری من