مجله, ورزش و بدنسازی

آمینو گلد یک مکمل بدنسازی قوی

آمینو گلد یک مکمل بدنسازی قوی

بدنسازان و ورزشکاران برای اینکه سلامت جسمی بهتری داشته باشند، نیاز به مصرف مکمل های بدنسازی دارند. در واقع، این مکمل های بدنسازی هستند که می توانند باعث تقویت قوای جسمی ورزشکاران شوند و به ورزشکاران برای رسیدن به هدف کمک کنند. آمینو گلد سالمون یکی از بهترین مکمل های ورزشی است که می تواند با هدف عضله سازی و بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد. آمینو گلد سالمون با داشتن پروتئین بسیار بالا، نقش موثری در بهبود شرایط جسمی ورزشکاران ایفا می کند. در ادامه این مقاله از داروخانه آنلاین (داروهلپ) قصد داریم شما را با آمینو گلد و خواصی که برای بدن ورزشکاران ایجاد می کند، آشنا کنیم.

قوی ترین مکمل بدنسازی برای عضله سازی

امروزه بسیاری از افرادی که به باشگاه های ورزشی مراجعه می کنند، با هدف عضله سازی بیشتر به باشگاه ها مراجعه می کنند. واقعیت این است که مکمل های بدنسازی به ورزشکاران و بدنسازان کمک می کنند تا بتوانند سریع تر به حجم عضله دلخواه خودشان برسند. این در حالی است که مکمل های بدنسازی متنوعی برای تقویت عضلات و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه، اکثر مکمل های بدنسازی که حاوی اسیدهای آمینه و پروتئین های مختلف می باشند، می توانند برای عضله سازی مورد استفاده قرار گیرند و عملکرد خوبی داشته باشند. اما شاید برای برخی از افراد این سوال مطرح شود که قوی ترین مکمل بدنسازی برای عضله سازی چیست؟

یکی از بهترین مکمل های بدنسازی موجود در بازار، آمینو گلد سالمون می باشد. این آمینو گلد می تواند برای عضله سازی بیشتر و بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بالای این آمینو گلد سبب شده است که بسیاری از مردم اقدام به خرید این مکمل کنند و از مصرف آن راضی باشند.

آمینو گلد سالمون چیست؟

آمینو گلد سالمون یکی از انواع مکمل های بدنسازی است که به واسطه داشتن پروتئین هیدرولیز شده ماهی سالمون، نقش موثری در بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران دارد. این آمینو گلد به دلیل اینکه مقدار بالایی از پروتئین را در خود جای داده است، می تواند به خوبی در افزایش عضله سازی ورزشکاران موثر باشد. از طرفی با توجه به اینکه ترکیبات اسیدهای آمینه به کار رفته در این مکمل بدنسازی، به صورت طبیعی هستند و از طریق گوشت ماهی سالمون گرفته شده اند، به خوبی در بدن جذب می گردند.

آمینو گلد سالمون با هدف تقویت عضله سازی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند خواص بی شماری را به دنبال داشته باشد. این محصول با آمینو اسیدهای موجود در بازار تفاوت دارد؛ زیرا حاوی ترکیبات مختلف دیگری از جمله اسیدهای آمینه ماهی سالمون می باشد.

بیشتر بخوانید: چند دلیل برای عدم استفاده از مکمل بدنسازی برای کودکان

آمینو گلد سالمون چیست؟

فواید مصرف آمینو گلد 

آمینو گلدها در انواع مختلفی به تولید می رسند و هر کدام خواص خاص خودشان را دارند. اگرچه همه این مکمل های بدنسازی با هدف عضله سازی بیشتر و بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. آمینو گلد سالمون یکی از بهترین مکمل های بدنسازی است که می تواند برای تقویت عضله سازی و افزایش حجم عضلات مورد استفاده قرار گیرد. این آمینو گلد به دلیل داشتن پروتئین ماهی سالمون، برای بدن بسیار مفید می باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با فواید مصرف آمینو گلد سالمون صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که این مکمل بدنسازی در گروه مکمل های بدنسازی تقویت کننده عضلات شناخته می شود.

  • افزایش عضله سازی در بدن
  • کمک به تقویت عضلات و ماهیچه های اسکلتی
  • پیشگیری از تحلیل رفتن عضلات در اثر ورزش کردن طولانی مدت
  • تقویت استحکام عضلات و جلوگیری از کشیدگی آن ها
  • کمک به ترمیم آسیب دیدگی عضلات
  • قابل مصرف برای ورزشکاران حرفه ای و مبتدی
  • بدون ایجاد مشکلات جسمی برای بدن
  • کمک به محافظت از عضلات آسیب دیده و کشیده شده
  • کمک به افزایش حجم عضلات و رسیدن به تناسب اندام
  • قابل استفاده بدون هیچ عارضه جانبی

بیشتر بخوانید: مکمل بدنسازی برای چه افرادی توصیه نمی شود؟ چرا؟

نحوه مصرف آمینو گلد سالمون چگونه است؟

برخلاف بسیاری از مکمل های بدنسازی که به صورت پودری به تولید رسیده اند، آمینو گلد سالمون به صورت قرصی به تولید رسیده است. از این رو این مکمل می تواند برای بهبود عملکرد ورزشی افراد مورد استفاده قرار گیرد و نحوه مصرف راحتی داشته باشد.

یکی از موضوعات مهمی که برای مصرف آمینو گلد باید به آن توجه داشت، نحوه مصرف این مکمل و میزان مصرف آن است. با توجه به سن، شرایط ورزشی و فیزیکی، رژیم غذایی و … میزان مصرف این مکمل تغذیه ای متفاوت است. به همین خاطر، ورزشکاران می توانند بر اساس شرایط ورزشی خودشان، از مکمل های آمینو اسید استفاده کنند.

طبق توصیه شرکت سازنده این محصول، بزرگسالان و ورزشکاران می توانند روزانه 8 الی 16 عدد از قرص آمینو اسید را به همراه مقداری آب مصرف نمایند. اما بهتر است که در صورت نیاز به مصرف این مقدار از قرص، هم آب زیادی مصرف کنید، هم در 3 الی 4 وعده غذایی اقدام به مصرف آمینو گلد کنید.

پیشنهاد خرید: خرید کراتین بدنسازی 

مصرف همزمان آمینو گلد به همراه پروتئین وی

مکمل پروتئین وی یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی است که بسیاری از ورزشکاران اقدام به مصرف آن می کنند. شاید برخی از افراد ورزشکار علاقه مند باشند که همزمان با مصرف پروتئین وی، اقدام به مصرف آمینو اسید سالمون نیز کنند. امکان مصرف همزمان این دو مکمل بدنسازی وجود دارد؛ ولی لازم است که در مصرف این دو مکمل بدنسازی زیاده روی نشود.

در صورتی که اقدام به مصرف مکمل بدنسازی پروتئین وی می کنید، می توانید روزانه 6 الی 8 عدد از قرص آمینو گلد سالمون را مصرف نمایید. در صورت نیاز به مصرف بیش از مقدار توصیه شده از امینو گلد، بهتر است که با پزشک متخصص تغذیه مشورت نمایید. دقت داشته باشید که مصرف کمتر از این مکمل برای بدن مشکلی ایجاد نمی کند؛ اما مصرف بیش از حد آن، اصلا توصیه نمی شود.

پیشنهاد خرید: مکمل آمینو اسید

مصرف همزمان آمینو گلد به همراه پروتئین وی

 سخن آخر

همانطور که در این مطلب از مجله داروهلپ مطالعه کردید بهترین زمان برای استفاده از این مکمل بدنسازی، قبل از ورزش، بعد از ورزش و در زمان مصرف میان وعده ها می باشد. البته در صورتی که ورزشکاران در طول روز برنامه ورزشی نداشته باشند، می توان در روزهای استراحت، صبح ناشتا، عصرها، صبح ها و قبل از خواب اقدام به مصرف آمینو گلد سالمون کرد. به علاوه شما می‌توانید با خرید مکمل پمپ و مصرف آن نیز به تقویت عضله‌های خود کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *