مجله, مسایل جنسی

سکس تراپی و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید!

رابطه جنسی و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید!

رابطه جنسی درمانی نوعی گفتاردرمانی است که برای کمک به افراد و زوجین در رسیدگی به عوامل پزشکی ، روانشناختی ، شخصی یا بین فردی موثر بر رضایت جنسی طراحی شده است. هدف از رابطه جنسی درمانی کمک به افراد برای عبور از چالش های جسمی و عاطفی برای داشتن یک رابطه راضی کننده و زندگی جنسی لذت بخش است. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعاتی جامع و کاربردی در این باره دست یابید.

جنسی درمانی یا سکس تراپی چیست؟

اختلال عملکرد جنسی شایع است. در حقیقت ، 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان گزارش کرده اند که در طول زندگی خود نوعی اختلال عملکرد جنسی را تجربه کرده اند. این اختلالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • اختلال در نعوظ
  • میل جنسی کم
  • کمبود علاقه
  • انزال زودرس
  • اعتماد به نفس کم
  • عدم پاسخ به محرک جنسی
  • ناتوانی در رسیدن به ارگاسم
  • میل جنسی بیش از حد
  • ناتوانی در کنترل رفتار جنسی
  • افکار جنسی ناراحت کننده
  • فتیش های جنسی ناخواسته

یک زندگی جنسی کامل یک زندگی سالم و طبیعی است. صمیمیت جسمی و عاطفی قسمتهای اساسی سلامتی شما هستند. هنگامی که اختلال عملکرد جنسی رخ می دهد ، داشتن چنین زندگی جنسی ممکن است دشوار باشد. رابطه جنسی درمانی ممکن است به شما کمک کند چالش های جنسی خود را از نو تنظیم کرده و رضایت جنسی خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: افزایش میل جنسی با مکمل ایکس اید

رابطه جنسی درمانی چگونه کار می کند؟

رابطه جنسی درمانی چگونه کار می کند؟

رابطه جنسی مانند هر نوع روان درمانی است. شما با گفتگو از طریق تجربیات ، نگرانی ها و احساسات خود شرایط را درمان می کنید. همراه با درمانگر خود، مکانیزم های مقابله ای را برای بهبود پاسخهای خود در آینده تدوین می کنید تا بتوانید زندگی جنسی سالم تری داشته باشید. در قرارهای اولیه شما، درمانگر یا فقط با شما صحبت خواهد کرد یا با شما و شریک زندگی خود با هم صحبت خواهید کرد. درمانگر برای راهنمایی و کمک به شما در پردازش چالش فعلی شما وجود دارد.

آنها برای گرفتن طرف یک شخص یا ترغیب به کسی نیستند. همچنین همه لباسهای خود را روشن نگه می دارند. متخصص جنسی درمانی نمی تواند با کسی رابطه جنسی برقرار کند یا به کسی نحوه رابطه جنسی را نشان دهد. با هر جلسه ، درمانگر شما را به سمت مدیریت بهتر و پذیرش نگرانی های شما که ممکن است منجر به اختلال عملکرد جنسی شود ، ادامه می دهد. تمام مکالمات درمانی ، از جمله جنس درمانی ، هم یک محیط حمایتی و هم آموزشی است.

این به منظور ایجاد راحتی و تشویق برای تغییر است. شما احتمالاً با تعیین تکالیف و کارهایی که باید قبل از قرار بعدی خود انجام دهید ، دفتر درمانگر خود را ترک خواهید کرد. اگر درمانگر شما مشکوک به اختلال عملکرد شما در اثر نگرانی جسمی فیزیکی است ، ممکن است شما را به یک پزشک پزشکی ارجاع دهد. درمانگر و پزشک شما می توانند در مورد علائم و نشانه های شما مشورت کنند و برای یافتن هر گونه نگرانی جسمی که ممکن است در ایجاد مشکلات جنسی بیشتر نقش داشته باشد ، کار می کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه میل جنسی را در آقایان افزایش دهیم؟

آیا من نیاز به درمان جنسی دارم؟

یک روش برای تعیین اینکه آیا به جای نوع دیگری از گفتاردرمانگر به مراجعه به یک درمانگر جنسیت نیاز دارید این است که تجزیه و تحلیل کنید که در حال حاضر چه قسمت هایی از زندگی شما بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است.

اگر کیفیت زندگی و سلامت عاطفی شما بسیار تحت تأثیر اختلال عملکرد جنسی شما قرار دارد ، بهتر است به یک متخصص جنسی درمانی مراجعه کنید. به همین ترتیب ، اگر کمبود صمیمیت یا مشکل در برقراری ارتباط با یک شریک زندگی جدی ترین نگرانی شخصی شما باشد ، یک درمانگر رابطه جنسی مکانی برای شروع است.

برای خرید کاندوم کلیک کنید.

سخن آخر

همانطور که در این مطلب از مجله داروهلپ نیز گفته شد داشتن یک زندگی جنسی سالم و رضایت بخش، برای زندگی انسان ها بسیار ضروری است. چون بر جنبه های مختلفی از زندگی مان تاثیر دارد. علاوه بر اینکه رابطه جنسی یک بخش طبیعی و سرگرم کننده زندگی است، داشتن زندگی جنسی خوب فواید فیزیکی بسیاری هم دارد، در صورت تمایل برای خرید مکمل جنسی، از داروخانه آنلاین داروهلپ بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *