مجله, ورزش و بدنسازی

معرفی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

معرفی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

پوست به عنوان اولین سد دفاعی برای بدن در مقابل بیماری ها و عوامل بیماری زا شناخته می شود. این سد دفاعی برای اینکه کار خود را به درستی انجام دهد، باید سالم و بدون مشکل باشد. روش های مختلفی وجود دارند که می توانند پوست دست و صورت را مرطوب کنند و باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست شوند. اما در صورتی که افراد تغذیه مناسبی نداشته باشند، هیچ کدام از این روش ها پاسخگوی این افراد نخواهد بود. کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال یکی از بهترین کپسول هایی است که برای شادابی و رطوبت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعات جامعی در این باره دست یابید.

با کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال بیشتر آشنا شویم

کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال حاوی 4 نوع ترکیب مختلف بوده که هر کدام نقش موثری در حفظ سلامت و زیبایی و جوانی پوست دارند. این کپسول به صورت روزانه قابل مصرف است و می تواند بدون عوارض جانبی، مورد استفاده قرار گیرد. پوست به عنوان اولین سد دفاعی بدن برای جلوگیری از ورود میکروارگانیسم ها به داخل بدن شناخته می شود. همانطور که می دانید، بخش عظیمی از بدن با پوست پوشیده شده است. بنابراین، حفظ سلامت و زیبایی پوست اهمیت بسیار زیادی دارد.

کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال می تواند باعث کنترل شکنندگی ناخن ها نیز شود. این کپسول دارای بیوتین بوده که بیوتین یک نوع ویتامین گروه ب است. کمبود بیوتین در بدن باعث شکننده شدن ناخن ها می شود که به لطف این کپسول، دیگر این مشکل نیز برطرف خواهد شد. ویتامین سی نیز یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال می باشد که می تواند باعث کنترل زیبایی پوست شود. این ویتامین در کلاژن سازی بیشتر در پوست موثر است و مانع از بروز چین و چروک های پوستی می شود. ویتامین سی با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، می تواند اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کند و باعث بهبود سلامت پوست و جوانی آن شود.

بیشتر بخوانید: اهمیت داشتن یک پوست صاف با ساشه کلاژینو

کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال

یکی از بهترین کپسول هایی است که برای حفظ سلامت پوست و مو و ناخن ها استفاده می شود. این کپسول به واسطه داشتن 4 ترکیب مغذی فوق العاده عالی، می تواند باعث حفظ سلامت پوست و شادابی آن شود. هیالورونیک اسید، ترکیب اصلی به کار رفته در کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال می باشد. هیالورونیک اسید می تواند باعث حفظ رطوبت پوست شود و مانع از این شود که رطوبت مورد نیاز پوست از بین برود. هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بافت های مختلف بدن یافت می شود و معمولا در بهبود کلاژن سازی نیز مفید می باشد.

هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال

یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال، کلاژن هیدرولیز شده می باشد. کلاژن نقش موثری در حفظ سفتی و جوانی پوست دارد. در اثر افزایش سن و تغییرات هورمونی، میزان کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند و این موضوع باعث می شود که افراد احساس پیری در پوست خودشان کنند. کلاژن هیدرولیز شده موجود در این محصول، ضمن سفت کردن پوست، از افتادگی پوست نیز جلوگیری می کند. کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال ساخت کشور آلمان بوده و در شرکت یورو او تی سی فارما به تولید رسیده است. افراد مصرف کننده از این کپسول، بسیار از عملکرد این محصول راضی بوده اند و این نتیجه اثربخشی فوق العاده این کپسول است.

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توانیم یک پوست صاف داشته باشیم؟

ویژگی های کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال

کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال یکی از بهترین کپسول هایی است که برای تامین مواد مغذی و مورد نیاز پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این کپسول می تواند کمبودهای مواد مغذی که در اثر رژیم غذایی نامناسب در بدن وجود دارند را رفع کند. بنابراین، این کپسول به عنوان یک مکمل تغذیه ای تخصصی برای پوست، مو و ناخن ها شناخته می شود. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال وجود دارند، شامل موارد زیر می باشند.

  1. کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  2. موثر در کلاژن سازی بیشتر در پوست
  3. کمک به افزایش استحکام ناخن ها و جلوگیری از شکننده شدن آن ها
  4. موثر در کنترل ریزش موی شدید
  5. حفظ شادابی و رطوبت پوست
  6. کمک به حفظ جوانی پوست به ویژه در سنین بالا
  7. کمک به کاهش چین و چروک های پوستی در سنین بالا
  8. بهبود خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست
  9. تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه داشتن ویتامین سی و بیوتین

برای خرید کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال کلیک کنید.

نکاتی درباره استفاده از کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال

در صورت نیاز به مصرف کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال، حتما به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای مصرف همزمان با این کپسول حاوی هیالورونیک اسید گزارش نشده است.
  • بازه سنی مصرف: کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: در صورت داشتن سابقه حساسیت به مصرف هر یک از ترکیبات موجود کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال باید با پزشک متخصص مشورت کنید.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: زنان باردار و شیرده فقط در صورت تجویز پزشک مجاز به مصرف کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال می باشند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: تاثیر کلاژینو بیوتی در حفظ شادابی، طراوت و آبرسانی پوست

شیوه مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

بزرگسالان می توانند برای حفظ سلامت پوست خود به صورت روزانه 1 عدد از کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال استفاده کنند. از مصرف بیش از مقدار توصیه شده از این کپسول حاوی هیالورونیک اسید، خودداری کنید.

شیوه مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

ترکیبات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

در جدول زیر ترکیبات به کار رفته در کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال را مشاهده می کنید.

نام ترکیبمقدار در 1 کپسول
Vitamin C60 میلی گرم
Biotin300 میکروگرم
Collagen Hydrolyzate250 میلی گرم
Hyaluronic Acid50 میلی گرم

 

سخن آخر

همانطور که در این مطلب از مجله داروهلپ مطالعه کردید کپسول هیالورون پلاس 30 عددی آپوویتال یکی از بهترین کپسول هایی است که برای کنترل ریزش مو، بهبود سلامت پوست و ناخن ها استفاده می شود. این کپسول می تواند باعث حفظ جوانی و شادابی پوست در سنین بالا شود. به علاوه شما می‌توانید با خرید و مصرف انواع مکمل دارویی – غذایی‎ نظیر هیرویت، هیرتامین و… سلامتی و شادابی را به پوست و موی خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *