مجله, ورزش و بدنسازی

بهترین داروهای افزایش وزن

خرید داروی افزایش وزن از داروخانه آنلاین تهران

داروخانه آنلاین تهران یکی از سایت‌های اینترنتی فعال در زمینه داروهای چاقی، لاغری و مکمل غذایی است. در این مقاله از سری مقاله‌های داروخانه آنلاین تهران سعی داریم درباره بهترین داروهای افزایش وزن صحبت کنیم.

انواع داروهای افزایش وزن

یکی از محبوب‌ترین داروهای افزایش وزن، قرص شیکوریدین دینه است. قرص شیکوریدین دینه یک قرص چاقی است که بهترین نتیجه را برای اشخاصی که به دنبال افزایش وزن هستند، به همراه دارد. این قرص کاملاً گیاهی بوده و از عصاره ریشه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه تهیه شده است. قرص شیکوریدین دینه با تقویت اشتها، تاثیر موثری در افزایش وزن بدن دارد.

قرص شیکوریدین دینه با کاهش سطح قند خون، اشتهای شخص را بالا برده و به افزایش وزن یکنواخت در تمام اندام بدن کمک می‌کند. بهتر است هر روز، ۳ بار و هر بار ۱ یا ۲ قرص شیکوریدین را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید تا بتوانید نتایج مطلوبی از این داروی گیاهی افزایش وزن به دست بیاورید.

بهترین برندهای داروی افزایش وزن

یکی دیگر از بهترین انواع داروهای افزایش وزن، مکمل ورزشی گین آپ از برند کارن است. اگر به دنبال افزایش وزن هستید، پودر گین آپ کارن یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای شما است. این پودر نه تنها به شما در افزایش وزن کمک می‌کند، بلکه به دلیل دارا بودن پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی، می‌تواند به تغذیه شما کمک کرده و در بهبود سوء تغذیه مفید باشد. این پودر در خود ۱۲ نوع ویتامین متفاوت را داراست که برخی از آنها از جمله ویتامین B12 تاثیرات مثبت زیادی برای افزایش اشتهای شخص دارند. علاوه بر این، پودر گین آپ کارن حاوی ۲۲ درصد پروتئین از مخلوط پروتئین‌های وی و شیر است و می‌تواند به عضله‌سازی کمک کند.

بهترین داروهای افزایش وزن

یکی دیگر از داروهای افزایش وزن پیشنهادی داروخانه آنلاین تهران قرص مخمر آب جو است. این قرص شامل ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است. قرص مخمر آب جو علاوه بر اینکه برای حفظ سلامت و برای مراقبت از پوست و مو مفید است، باعث چاقی و افزایش اشتها نیز می‌شود. این قرص در بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید بوده و به کاهش کلسترول و تنظیم قند خون کمک می‌کند. وجود ویتامین‌های گروه B در ترکیبات این قرص یکی از مهمترین دلایل فواید این قرص برای افزایش وزن به حساب می‌آید زیرا این گروه از ویتامین‌ها در متابولیسم و سوخت و ساز بدن نقش دارند و برای افزایش وزن مفیدند.

قرص چاقی فت فست یکی دیگر از داروهایی است که برای افزایش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرص دارای ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی مانند آهن، مس، منیزیم، فسفر، سلنیوم و … است. افراد بین ۱۴ تا ۶۰ سال می‌توانند از این محصول استفاده کنند. علاوه بر این، داروهای دیگری نیز برای افزایش وزن در بازار داخلی وجود دارند که شربت‌های اشتهاآور، قرص چاقی سوپر فت فست نیو، قرص تاپ لوور و … از جمله‌ی مهمترین آن‌ها هستند.

عوارض مصرف داروهای چاقی

مطالعاتی که این روزها انجام شده، به خوبی نشان می‌دهد که برخی داروها و قرص‌هایی که برای افزایش وزن تجویز می‌شوند، ممکن است عوارض جانبی و مشکلاتی را به همراه داشته باشند. از جمله‌ی مهمترین عوارض داروهای افزایش وزن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مشکلات گوارشی: برخی از داروهای افزایش وزن، ممکن است با سیستم گوارشی شخص همخوانی نداشته باشند و مشکلات زیادی را برای او به همراه بیاورند. حالت تهوع، استفراغ و اسهال از جمله‌ی مهمترین عوارض مصرف قرص‌های افزایش وزن به حساب می‌آید.
  • اختلال در هضم غذا و یبوست: یکی دیگر از مشکلات داروهای افزایش وزن، ایجاد اختلال در هضم غذا و یبوست است.
  • اختلال در خواب: برخی از داروهای چاقی، ممکن است سیستم عصبی شخص را مختل کرده و در خواب او اختلال ایجاد کنند. همچنین افسردگی و اضطراب کاذب هم از جمله‌ی دیگر مشکلات و عوارض مصرف داروهای افزایش وزن به حساب می‌آیند.
  • ایجاد مشکلات قلبی: داروهای افزایش وزن با ایجاد اختلال در میزان کلسترول خون ریسک بروز بیماری‌ها و مشکلات قلبی را بالا می‌برند. افزایش ضربان قلب یکی از مشکلات مصرف این داروهاست. همچنین این داروها می‌توانند باعث افت فشار خون شوند.

علاوه بر این، ایجاد مشکلات کلیوی و افکار توهم زا از جمله خودکشی از جمله‌ی دیگر مشکلات و عوارض مصرف داروهای چاقی به حساب می‌آید. لذا قبل از مصرف این داروها، حتما باید با پزشک متخصص مشورت نمایید. علاوه بر این، تهیه داروهای چاقی باکیفیت و درجه یک از مراکز معتبر نیز یکی دیگر از مهمترین راهکارها جهت جلوگیری از عوارض احتمالی مصرف داروهای افزایش وزن به حساب می‌آید.

عوارض مصرف داروهای افزایش وزن

سخن آخر

داروخانه آنلاین تهران یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه عرضه داروهای افزایش وزن، کاهش وزن و مکمل غذایی است. لذا در صورتی که به دنبال خرید داروهای افزایش وزن با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده هستید، می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام نمایید.

1 دیدگاه در “بهترین داروهای افزایش وزن

  1. فاطمه مختاری گفت:

    نوعی محصول بسیار مؤثر در زمینه کمک به بهبود و حفظ سلامت بدنی فرد؛و استفاده برای عموم افراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *