مجله

چند راهکار مهم و تاثیرگذار برای افزایش میل جنسی

چند راهکار مهم و تاثیرگذار برای افزایش میل جنسی

رابطه جنسی سالم یکی از پایه های زندگی زناشویی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از همین رو توجه به آن ضروری است. اما گاهی ممکن است زوجین دچار مشکلاتی در این رابطه شوند برای مثال دچار کاهش میل جنسی شوند. در این مقاله از داروخانه آنلاین (داروهلپ) سعی داریم به ارائه راهکار های افزایش میل جنسی بپردازیم.

افزایش میل جنسی

امروزه یکی از مشکلات شایع بین زن و شوهر های جوان کاهش میل جنسی می باشد که گاهی باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر می شود. گاهی عدم آگاهی زوجین در رابطه با این مشکل باعث می شود که زندگی به کامشان تلخ شده و حتی در برخی مواقع شاهد طلاق های عاطفی بین زوجین هستیم. بنابراین لازم است زوجین با کسب مهارت های لازم از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

برای رفع این مشکل راهکار های فراوانی وجود دارد که گاهی این راهکار ها تمرین های روانی می باشد گاهی مربوط به تغذیه است و گاهی می تواند مربوط به وضعیت فیزیولوژیکی بدن باشد. امروزه با پیشرفتی که در علوم مختلف به وجود آمده است برای هر سه مورد درمان هایی وجود دارد که این درمان ها به راحتی می توانند در رفع مشکل به وجود آمده مفید باشند.

بیشتر بخوانید: تاثیر مصرف گیاه جینسینگ در افزایش قوای جنسی آقایان

چگونه به درمان کاهش میل جنسی بپردازیم؟

اگر می خواهید مشکلات جنسی خود با همسرتان را درمان کرده و زندگی آرامی را تجربه کنید بهتر است به امتحان راهکار های ارائه شده برای رفع آن مشکل بپردازید. در ادامه به برخی از این راهکار ها اشاره خواهیم کرد.

1- کاهش استرس

کاهش استرس های روزانه می تواند اولین قدم در افزایش میل جنسی باشد. همان طور که می دانید استرس می تواند تمام ارگان های بدن را تحت تاثیر گذاشته و عملکرد هر یک را مختل می کند. سلامت جنسی هم از این موضوع مستثنی نیست و استرس می تواند تاثیر مستقیمی بر روی آن داشته باشد. در واقع استرس باعث افزایش ضربان قلب و در نتیجه افزایش فشار خون می شود که هر دو مورد می توانند باعث کاهش میل جنسی در فرد شوند. یکی از راهکار هایی که می توانید به وسیله ی آن استرس خود را کاهش دهید ورزش می باشد.

برای خرید مکمل جنسی کلیک کنید.

چگونه به درمان کاهش میل جنسی بپردازیم؟

2- رژیم غذایی مناسب

برای این که بتوانید به درمان کاهش میل جنسی خود کمک کنید لازم است از یک رژیم غذایی مناسب بهره ببرید. برخی مواد غذایی باعث افزایش میل جنسی شده و برخی دیگر برعکس این موضوع عمل می کنند. بنابراین با شناخت هر یک از این مواد غذایی می توانید مشکل خود و یا همسرتان را رفع کنید. در ادامه به برخی از مواد غذایی مفید که در تقویت قوای جنسی تاثیرگذار می باشند خواهیم پرداخت.

  • بادام: بادام یکی از مواد غذایی مفید است که می تواند در درمان کاهش میل جنسی مفید بوده و حتی قدرت باروری در زوجین را افزایش دهد. موادی مانند سلنیوم، زینک و ویتامین E در بادام وجود دارد که هر سه مورد می توانند در سلامت جنسی فرد تاثیرگذار باشند.
  • زنجبیل: با توجه به این که زنجبیل طبع گرمی دارد باعث حرکت جریان خون به سمت اندام های جنسی شده و از این طریق می تواند در تقویت قوای جنسی تاثیرگذار باشد.
  • اسفناج: اسفناج یکی از مواد غذایی است که سرشار از منیزیم و آهن می باشد که هر دو این مواد می توانند قدرت جنسی را در آقایان و خانم ها افزایش دهند. مواد موجود در اسفناج هم مانند زنجبیل باعث حرکت جریان خون به سمت اندام های جنسی می شود که در نهایت می توان شاهد افزایش قدرت جنسی بود.
  • شکلات تلخ: همه ی ما نام شکلات تلخ را به عنوان یکی از مواد غذایی مفید برای درمان کاهش میل جنسی شنیده ایم. شکلات تلخ از این طریق که باعث ترشح ماده اندورفین می شود می تواند در ایجاد یک رابطه جنسی خوب تاثیرگذار باشد.
  • پیاز: یکی دیگر از مواد غذایی مفید در تقویت قوای جنسی پیاز می باشد. به همین منظور چند تکه پیاز را با مقداری کرده تفت داده و به صورت ناشتا به همراه مقداری عسل میل کنید. بعد از چند بار مصرف این ترکیب، شاهد تقویت قوای جنسی خود خواهید بود.
  • ماهی های چرب: همان طور که می دانید مصرف انواع ماهی های چرب مانند ماهی سالمون و یا شاه ماهی در سلامت قلب تاثیرگذار می باشند. سلامتی قلب هم به خودی خود بر روی عملکرد جنسی بدن تاثیر می گذارد و به این تریب می توانید یک رابطه جنسی خوب با همسرتان را تجربه کنید.

از رژیم غذایی مناسب که بگذریم یک سری نکات و موضوعات دیگر وجود دارد که توجه به آن ها می تواند در درمان کاهش میل جنسی تاثیرگذار باشد. برای مثال می توان گفت بهتر است هر روز رابطه جنسی نداشته باشید چرا که در این صورت ممکن است یکی از طرفین دچار دلزدگی شده و رابطه جنسی آن کیفیت مورد نظر را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: 5 دمنوش افزایش میل جنسی

سخن آخر

علاوه بر مواردی که در این مطلب از مجله داروهلپ گفته شد در هنگام رابطه جنسی پوزیشن های مختلف را امتحان کنید تا تنوع در رابطه جنسی به وجود آید. این تنوع زوجین را به برقراری رابطه جنسی دوباره مشتاق خواهد کرد. راهکار دیگر این است که از مکمل های گیاهی مجاز استفاده کنید. این مکمل دارویی – غذایی به راحتی باعث افزایش قدرت جنسی شما می شود و می تواند مشکل شما را رفع نماید. برای مثال مکمل ایکس اید گلدن لایف یکی از مکمل های مفید است که در این حوزه می توانیم به شما پیشنهاد دهیم تا از طریق مصرف آن قوای جنسی خود را بازیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *