سلامت و زیبایی, مجله

معرفی کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

معرفی کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یک کرم فوق العاده عالی برای رفع تیرگی و پف زیر چشم ها می باشد. پوست دور چشم را می توان جزء حساس ترین و نازک ترین پوست نواحی صورت شناخت. امروزه، روش های مختلفی وجود دارند که مورد استفاده قرار می گیرند تا مشکلات پوست دور چشم کاهش پیدا کنند. استفاده از کرم های دور چشم یکی از بهترین این روش ها است. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی از بهترین کرم هایی است که می تواند برای رفع چین و چروک های پوست دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. این کرم به واسطه داشتن ترکیبات مختلف، در سفت کردن پوست دور چشم موثر بوده و نقش موثری در کاهش پف زیر چشم دارد. در ادامه با داروهلپ (داروخانه آنلاین ) همراه باشید تا به اطلاعات جامع‌تری در رابطه با کرم دور چشم هالوکسین مدیلن دست یابید.

با کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن بیشتر آشنا شویم

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن حاوی ترکیبات مفیدی می باشد. این ترکیبات توانسته اند این کرم دور چشم را به یکی از بهترین کرم های دور چشم تبدیل کنند. تیرگی و پف آلودگی دور چشم در اثر افزایش سن رخ می دهد. عمدتا نمی توان از بروز تیرگی و پف آلودگی زیر چشم جلوگیری کرد؛ زیرا به هر حال پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است و شاید نتوان به راحتی از بروز یک سری عوارض در کرم دور چشم جلوگیری کرد. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی از بهترین کرم هایی است که می تواند برای کاهش چین و چروک های دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. این کرم دور چشم به واسطه داشتن ترکیبات مفید، نقش موثری در بهبود نرمی و لطافت پوست دارد و می تواند باعث محافظت از پوست صورت و دور چشم شود.

بیشتر بخوانید: دلایل ایجاد چروک صورت و دور چشم چیست؟

این کرم به واسطه داشتن ترکیبات مفید، می تواند از پف آلودگی زیر چشم ها جلوگیری کند و باعث صاف شدن پوست زیر چشم ها شود. ترکیبات موجود در این کرم، باعث جذب پف زیر چشم می شوند و می توانند از بروز آسیب به پوست دور چشم خودداری کنند. از این رو توصیه می شود که افراد حتی الامکان از این کرم به صورت روزانه استفاده کنند. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن باعث افزایش جریان خون مویرگی در ناحیه زیر چشم می شود. به همین خاطر با مصرف این کرم دور چشم، کم کم تیرگی دور چشم نیز از بین خواهد رفت. ایجاد سفتی و قوام پوست با کمک مصرف این کرم دور چشم امکان پذیر می باشد. بنابراین، این کرم دور چشم با سفت کردن پوست می تواند از چین و چروک های پوستی در دور چشم جلوگیری کند.

ویژگی های کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن حاوی ترکیبات مفید دیگری مانند ویتامین کا، گلیسیرین و … می باشد. این کرم دور چشم می تواند رطوبت و نرمی پوست دور چشم را نیز تامین کند و از خشکی پوست دور چشم جلوگیری نماید. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن ساخت کشور ایران بوده و در بسته بندی های 15 میلی لیتری به تولید رسیده است. این کرم در شرکت گل افشان آرایش به تولید رسیده است و هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده می باشد.

بیشتر بخوانید: با کرم دور چشم اسکین کد بیشتر آشنا شویم!

ویژگی های کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی از بهترین کرم هایی است که می تواند برای محافظت از پوست دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. این کرم به واسطه داشتن ترکیبات مغذی، نقش موثری در حفظ نرمی و لطافت پوست دارد. همچنین، با مصرف این کرم دور چشم، می توان از بروز یک سری از چین و چروک های پوستی جلوگیری کرد. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن اثربخشی خوبی بر روی رفع تیرگی و پف زیر چشم دارد. به همین خاطر می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که نیاز به کاهش پف و تیرگی زیر چشم ها دارند. در ادامه به برخی از خواص و ویژگی های مختلف کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن اشاره می کنیم.

  1. کمک به رفع سیاهی زیر چشم ها
  2. موثر در رفع چین و چروک های زیر چشم
  3. کمک به درمان پف زیر چشم
  4. افزایش استحکام و سفتی پوست دور چشم
  5. افزایش گردش خون مویرگی
  6. ترمیم دیواره مویرگی پوست دور چشم
  7. دارای خاصیت ضد چروک، ضد کبودی و ضد تیرگی
  8. قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

برای خرید کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن کلیک کنید.

نکاتی درباره استفاده از کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی از بهترین کرم هایی است که می تواند برای کاهش مشکلات پوست زیر چشم مورد استفاده قرار گیرد. این کرم باید با رعایت نکات زیر برای کاهش چین و چروک های پوستی استفاده شود.

  • تداخلات دارویی: از سوی شرکت سازنده این کرم دور چشم، تداخل دارویی خاصی برای این محصول گزارش نشده است. در صورت نیاز می توان از کرم ها و یا محصولات دیگر در کنار این محصول استفاده کرد.
  • بازه سنی مصرف: کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: در صورت داشتن سابقه حساسیت به مصرف این کرم دور چشم و ترکیبات موجود در آن، از مصرف این محصول خودداری کنید.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: زنان باردار و شیرده با مشورت با پزشک داروساز مجاز به استفاده از کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن می باشند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن گزارش نشده است. در صورت بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت های پوستی در اثر مصرف این کرم دور چشم، از ادامه مصرف این محصول خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: کرم های دور چشم مرغوب

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

شیوه مصرف

در این بخش شیوه مصرف کرم دور چشم مورد نظر را برایتان شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

  • پس از تمیز کردن پوست اطراف دور چشم از کرم ها و محصولات آرایشی، مقداری از کرم دور چشم را به آرامی بر روی پوست دور چشم بزنید و ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
  • بهتر است که این کرم شب ها مورد استفاده قرار گیرد.

ترکیبات

در جدول زیر لیست ترکیبات به کار رفته در کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن را مشاهده می کنید.

نام ترکیبمقدار در 15 میلی لیتر
استئاریک اسیدمشخص نشده است.
هالوکسیلمشخص نشده است.
گلیسیرین منو استئارات و پارافینمشخص نشده است.
پتاسیم هیدروکسید ۳۰%مشخص نشده است.
متیل پارا هیدروکسی بنزواتمشخص نشده است.
آب دیونیزهمشخص نشده است.
پتاسیم سورباتمشخص نشده است.
کربومرمشخص نشده است.
ویتامین Kمشخص نشده است.
اکسید تیتانیممشخص نشده است.
گلیسیرینمشخص نشده است.
پروپیل پارا هیدروکسی بنزواتمشخص نشده است.
استئاریک اسید PEG-۱۰۰مشخص نشده است.

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی از بهترین کرم هایی است که می تواند برای رفع چین و چروک های پوستی دور چشم، رفع تیرگی ها و پف آلودگی ها مصرف شود. به علاوه شما می‌توانید با خرید و استفاده از دیگر انواع محصولات مراقبت از پوست نظیر آبرسان، ضدآفتاب و همچنین خرید سرم صورت از پیری زودرس پوست خود جلوگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *