مجله

پودر پمپ اف بی آر را بهتر بشناسیم!

پودر پمپ اف بی آر را بهتر بشناسیم!

یکی از بهترین پودر ها برای ورزشکارانی که به دنبال افزایش حجم عضلات و چربی سوزی بهتر هستند، پودر پمپ اف بی آر نام دارد. این پودر به عنوان یک مکمل ورزشی و بدنسازی عالی در نظر گرفته می شود که می تواند به خوبی ماهیچه ها و عضلات ورزشکاران را حجم دهد. زمانی که ورزشکاران و وزنه برداران از پودر پمپ اف بی آر استفاده می کنند، انرژی بیشتری خواهند داشت و می توانند تمرینات خود را به خوبی انجام دهند. در ادامه با داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه باشید تا به اطلاعاتی جامع و جذاب در این باره دست یابید.

ترکیبات مهم پودر پمپ اف بی آر

ترکیبات مختلفی در پودر پمپ اف بی آر وجود دارد که باعث شده است بتوان این مکمل را نسبت به دیگر مکمل ها متمایز کرد. از مهم ترین ترکیبات پودر پمپ اف بی آر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بتا آلانین

یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در پودر پمپ اف بی آر، بتا آلانین نام دارد که از خستگی سریع ورزشکار جلوگیری می کند و توان و انرژی او را برای انجام تمرینات ورزشی بالا می برد. این ویژگی بتا آلانین باعث می شود که فرد بتواند زمان بیشتری را بدون خستگی به ورزش بپردازد و عضلات و ماهیچه ها خود را به شکل دلخواه حجم دهد.

زمانی که ورزشکاران تمرینات شدید ورزشی انجام می دهند، اسید لاکتیک در عضلات آن ها جمع می شود و باعث می شود که عضلات و ماهیچه ها احساس خستگی کنند. اما بتا آلانین با تشکیل ماده ای به نام کارنوزین، عملکرد اسید ها را خنثی می کند و باعث می شود که فرد احساس خستگی کمتری داشته باشد و بتواند با قدرت بیشتر تمرینات حجم دهی عضلات خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: چرا مکمل بدنسازی را باید اورجینال خریداری کرد؟

2- کراتین

یکی از بهترین ترکیبات موجود در پودر پمپ اف بی آر، کراتین می باشد که بیشتر ورزشکاران و وزنه برداران با آن آشنایی دارند و برای عملکرد بهتر خود، حتما از آن استفاده می کنند. این ماده را می توان در برخی از مواد غذایی مانند گوشت و ماهی پیدا کرد اما ورزشکاران برای حجم دهی به ماهیچه ها و عضلات خود باید میزان بیشتری از کراتین را مصرف کنند که در این راه باید از مکمل های ورزشی و بدنسازی استفاده کنند.

مکمل پودر پمپ اف بی آر یکی از بهترین مکمل هایی است که دارای کراتین مورد نیاز ورزشکاران می باشد. کراتین در واقع میزان ATP بدن را افزایش می دهد تا افراد بتوانند با قدرت بیشتری تمرینات خود را انجام دهند و در عضله سازی موفق تر باشند.

پیشنهاد خرید: خرید کراتین بدنسازی 

3- ال آرژنین هیدروکلراید

یکی دیگر از ترکیبات موجود در پودر پمپ اف بی آر، ال آرژنین هیدروکلراید نام دارد که برای عضله سازی بسیار موثر می باشد. در زمان انجام تمرینات ورزشی حتما باید این ماده را با استفاده از مواد غذایی یا مکمل ها به بدن برسانید تا عضلات شما بتوانند حجم دهی بیشتری داشته باشند.

از مهم ترین مواد غذایی که دارای این ماده می باشند می توان به تخم مرغ، ماهی، لبنیات، گوشت قرمز و … اشاره کرد. اگر نمی توانید مواد غذایی مورد نظر را مصرف کنید حتما از مکمل پودر پمپ اف بی آر استفاده کنید. این ماده می تواند میزان رشد ماهیچه و عضله را بالا ببرد و زمان خستگی افراد را طولانی تر کنند.

ترکیبات مهم پودر پمپ اف بی آر

4- کافئین

یکی از بهترین مکمل ها برای بالا بردن سطح انرژی، بالا بردن تمرکز، بهبود عملکرد ورزشی افراد و … کافئین نام دارد. زمانی که افراد مکمل پودر پمپ اف بی آر را مصرف می کنند نیروی عضلانی آن ها به شدت بالا می رود و می توانند بدون احساس خستگی و خواب آلودگی به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را انجام دهند. حدود 4.5 میلی گرم کافئین در هر یک پیمانه پودر پمپ اف بی آر که 5گرم می باشد، وجود دارد که همین میزان می تواند روی بدن افراد تاثیر خود را بگذارد. ال آرژنین آلفاکتوگلوتارات، ال سیترولین، دکستروز و … از دیگر مواد مهم و اساسی هستند که در پودر پمپ اف بی آر وجود دارند.

بیشتر بخوانید: مصرف بیش از حد مکمل انرژی زا چه عوارضی دارد؟

ویژگی های مهم پودر پمپ اف بی آر

پودر پمپ اف بی آر، یکی از مکمل هایی است که استقبال زیادی از آن شده است و بسیاری از ورزشکاران و وزنه برداران از آن استفاده می کنند. دلیل این استقبال بی نظیر، ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی است که پودر پمپ اف بی آر دارا می باشد. از بارزترین ویژگی های مکمل پمپ اف بی آر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش رشد و حجم عضلات ورزشکاران یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این پودر دارا می باشد و افراد برای حجم دهی سریع تر و موثر تر از این پودر استفاده می کنند.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این پودر، چربی سوزی آن می باشد. با مصرف پودر پمپ اف بی آر می تواند چربی های زائد بدن را با سرعت بیشتری از بین برد.
  • قطر عروق خونی با مصرف پودر پمپ اف بی آر افزایش داده می شود و باعث می شود که جریان خون به شکل بهتری در بدن انجام شود و ورزشکاران بتوانند ورزش های هوازی و غیر هوازی را بهتر انجام دهند.
  • یکی از ویژگی های مهم پودر پمپ اف بی آر، پمپاژ خون به عضلات به بهترین شکل می باشد. این ویژگی باعث می شود که حجم دهی عضلات و ماهیچه ها با سرعت بیشتری انجام شود.
  • بالا رفتن حجم خشک توده ی عضلانی ورزشکاران از دیگر ویژگی ها مهم این مکمل بدنسازی می باشد.
  • پودر پمپ اف بی آر از ترکیبات مختلفی تشکیل شده است که در قسمت قبل آن ها را بیان کردیم. این ترکیبات برای حجم دهی عضلات و چربی سوزی بسیار مهم و ضروری می باشد. همه ی مواد لازم برای این امر در پودر پمپ اف بی آر وجود دارد به همین سبب این مورد یکی از ویژگی های مهم آن می باشد.

بیشتر بخوانید: مکمل بدنسازی برای چه افرادی توصیه نمی‌شود؟ چرا؟

اثرات مکمل پمپ اف بی آر

پودر پمپ اف بی آر دارای اثرات زیادی می باشد که از مهم ترین و شاخص ترین آن ها می توان به چربی سوزی و بالا بردن حجم عضلات و ماهیچه ها اشاره کرد.

1- افزایش حجم ماهیچه و عضله

کراتین موجود در این مکمل باعث افزایش حجم ماهیچه ها و عضلات می شود و زمانی که ورزشکاران این پودر را استفاده می کنند، می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود یعنی همان عضله سازی و افزایش حجم ماهیچه ها برسند.

پیشنهاد خرید: خرید مکمل بدنسازی

2- چربی سوزی

آرژنین یکی از ترکیبات مهمی است که در پودر پمپ اف بی آر وجود دارد و باعث چربی سوزی بدن ورزشکاران می شود. این مکمل باعث می شود که سوخت و ساز بدن بالا رود و لاغری افراد راحت تر انجام شود.

ویژگی های مهم پودر پمپ اف بی آر

نحوه ی مصرف پودر پمپ اف بی آر

ورزشکارانی که می خواهند از پودر پمپ اف بی آر استفاده کنند باید آشنایی کاملی با نحوه ی مصرف آن داشته باشید تا بدون بروز مشکل بتوانید از فواید آن استفاده کنید. این مکمل را حتما 30 تا 60 دقیقه قبل از ورزش مصرف کنید تا بتوانید اثرات آن را به خوبی در تمرینات خود احساس کنید. در هر مرتبه استفاده از این مکمل باید یک پیمانه از آن را که حدود 5 گرم می باشد، با 250 میلی لیتر آب سرد مخلوط کنید و نوش جان کنید.

پیشنهاد خرید: خرید مکمل پمپ

سخن آخر

علاوه بر مواردی که در این مطلب از مجله داروهلپ ذکر شد لازم است بدانید موارد منع مصرف محدودی برای پودر پمپ اف بی آر وجود دارد که حتما در این موارد فرد باید قبل از مصرف این پودر با پزشک و متخصص تغذیه مشورت داشته باشد. به طور مثال خانم های باردار و شیرده نباید بدون مشورت این مکمل را استفاده کنند. علاوه بر آن افرادی که با اختلالات متابولیسمی روبرو هستند باید حتما قبل از مصرف آن با پزشک مشورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *