مجله, ورزش و بدنسازی

تأثیر پمپ ان پی در کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی

تأثیر پمپ ان پی در کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی

ورزش بدنسازی یکی از ورزش‌های پرطرفدار نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می‌شود؛ بسیاری از افراد از آن برای رسیدن به تناسب اندام استفاده می کنند. از آن جایی که در ورزش بدنسازی هدف عضله‌سازی و رسیدن به یک اندام ایده‌آل است؛ استفاده از مکمل های غذایی و مکمل های بدنسازی مختلف جهت تسریع این امر نیاز است. یکی از مکمل هایی که نیاز است تا بدنسازان از آن استفاده کنند؛ پمپ ان پی است. اگر تازه وارد رشته بدنسازی شده اید و با عملکردهایی که این مکمل دارد آشنایی ندارید؛ پیشنهاد می کنیم در این محتوا از داروخانه آنلاین (داروهلپ) همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد این مکمل صحبت کنیم.

مکمل پمپ ان پی چیست؟

مکمل پمپ یکی از مکمل هایی محسوب می شود که نیاز است قبل از شروع ورزش از آن استفاده کرد. این مکمل ورزشی همان طور که از نامش پیداست وظیفه انرژی بخشی به ورزشکاران را دارد. اغلب افرادی که به تازگی وارد رشته بدنسازی شده اند؛ همواره این گله را دارند که بعد از 1 ساعت ورزش، بدن آن ها قفل کرده و دیگر توانایی ادامه فعالیت را ندارند. در این صورت برای این که بتوان انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرد؛ نیاز است تا از مکمل های مختلفی همچون پمپ ان پی استفاده کرد. البته این موضوع را به یاد داشته باشید که تنها بدنسازان از این مکمل استفاده نمی کنند و ورزشکاران سایر رشته های ورزشی نیز برای این که بتوانند از پس انجام ورزش های سخت برآیند می توانند از این مکمل استفاده کنند.

ویژگی های پمپ ان پی

ویژگی‌های پمپ ان پی را در زیر بخوانید:

  • کمک به افزایش انرژی.
  • بالا بردن مدت زمان تمرین.
  • بالا بردن تمرکز افراد به هنگام تمرین کردن.
  • چربی سوزی و بالا بردن متابولیسم بدن.
  • اکسیژن رسانی به بافت ها و عضله های بدن.
  • ریکاوری سریع تر در بدن رخ می دهد.

ویژگی های پمپ ان پی

تأثیر پمپ ان پی در کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی

با مصرف مکمل پمپ بدن اکسیژن بیشتری را دریافت می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا سرعت خون رسانی در بدن بیشتر از هر زمان دیگری شود. افرادی که به بیماری‌های قلبی و عروقی دچار هستند می توانند با مصرف این دارو باعث افزایش گردش خون در بدن خود شوند و از مبتلا شدن به بیماری های قلبی و عروقی خود را در امان نگه دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این مکمل ورزشی  دارای ویتامین های گروه ب و ث می باشد. با مصرف این مکمل می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایید. با توجه به این تفاسیر حتی اگر از بیماری های مربوط به قلب و عروق رنج می برید؛ مصرف این مکمل کوچک ترین خطری برای شما ندارد.

بیشتر بخوانید: مواد غذایی و مکمل های مناسب برای سلامت قلب

عوارض مکمل پمپ ان پی

با این وجود که تاکنون هیچ گزارشی از عوارض جانبی این مکمل گزارش نشده است؛ اما بهتر است در مصرف پمپ ان پی افراط نکنید. البته به یاد داشته باشید که بهتر است مقدار مصرف این مکمل را از مربی خود سوال کنید تا متناسب با شرایط شما آن را مشخص نماید. اگر داروی خاصی را مصرف می کنید حتما نسبت به وجود نداشتن تداخلی دارویی با این مکمل اطمینان حاصل نمایید.

مکمل پمپ ان پی چیست؟

برای گرفتن بهترین نتیجه به چه صورتی این مکمل را مصرف کنیم؟

این مکمل از دسته مکمل های بدنسازی محسوب می شود که باید آن را قبل از شروع تمرین خود مصرف کنید. کافیست 6 گرم از پمپ را در 200 میلی لیتر آب ریخته و آن را در حدود 30 دقیقه قبل از تمرین خود مصرف کنید. به این صورت بدن شما انرژی لازم را کسب کرده و به راحتی می توانید برای مدت زمانی طولانی به ورزش بپردازید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی پمپ ان پی پرداخته‌ایم و در خصوص ویژگی های ان سخن گفته‌ایم. برای خرید مکمل پمپ ان پی از طریق داروخانه های انلاین معتبر اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *