سلامت و زیبایی, مجله, ورزش و بدنسازی

تاثیر هیرویت بر رشد مو

تاثیر هیرویت بر رشد مو

چرا موهای من به اندازه کافی رشد نمی کنند؟ چرا موهای کم حجمی دارم و نمی توانم مانند بقیه خانم ها، موهای زیبایی داشته باشم؟ این سوالی است که برای بسیاری از شما پیش می آید. کم شدن حجم موها، ریزش موها، کاهش رشد موها و …از جمله مشکلاتی هستند که برای موهای بسیاری از بانوان و حتی آقایان به وجود می آیند. هیرویت یک مکمل تغذیه ای آشنا برای تقویت موها است. هیرویت با داشتن ترکیبات مغذی مختلف، نقش موثری در افزایش رشد موها دارد و می تواند ضخامت موها را افزایش دهد. در ادامه با داروهلپ (داروخانه آنلاین ) همراه باشید تا به اطلاعات جامع‌تری در رابطه با هیرویت دست یابید.

تاثیر هیرویت بر روی رشد موها

در حال حاضر، بسیاری از مردم برای رفع ریزش مو، تقویت موها و کاهش مشکلات مختلف موهای خود اقدام به مصرف این مکمل تغذیه ای می کنند. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که مکمل هیرویت چه تاثیری بر روی رشد موها دارد؟ اصلا این مکمل می تواند باعث افزایش رشد موها شود؟ در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر با اثربخشی این مکمل تغذیه ای در رشد موها آشنا شوید.

اگر به دنبال یک مکمل تغذیه ای برای بهبود رشد موهای خود گشته اید، حتما تا به حال نام هیرویت را در میان مکمل های تغذیه ای تخصصی برای موها شنیده اید. این مکمل نقش موثری در کنترل ریزش موها دارد و می تواند باعث افزایش ضخامت موها شود. این مکمل به واسطه داشتن ترکیبات ضد ریزش و تقویت کننده مو، باعث افزایش رشد موها نیز می شود و قد موها را بلندتر می کند. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که اقدام به مصرف این مکمل می کنند، شاهد رشد سریع تر موهای خودشان نیز هستند.

برای خرید مکمل هیرویت کلیک کنید.

افزایش رشد موها با ترکیبات به کار رفته در هیوریت

افزایش رشد موها با ترکیبات به کار رفته در هیوریت

مکمل هیرویت از جمله مکمل های تغذیه ای با کیفیت است که به صورت تخصصی برای موها طراحی شده است. ترکیبات موجود در این مکمل به چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند. این ترکیبات می توانند باعث تقویت موها شوند و در کاهش ریزش و نازکی موها موثر باشند. در ادامه به چند گروه از ترکیبات به کار رفته در هیرویت اشاره می کنیم.

1- اسیدهای آمینه

برخی از ترکیبات به کار رفته در این مکمل، آمینو اسیدها می باشند. این ترکیبات ضمن تقویت موها، باعث زیبایی پوست نیز می شوند.

2- ویتامین ها

ویتامین های گروه ب از جمله ویتامین های به کار رفته در این مکمل می باشند که باعث بهبود متابولیسم، خونرسانی بیشتر به کف سر و کاهش ریزش مو می شوند و در نهایت رشد موها را نیز افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید: تاثیر کپسول هیرویت در کاهش ریزش مو؛ معجزه زیبایی

3- مواد معدنی

از جمله ترکیبات به کار رفته در این مکمل، مواد معدنی مختلف می باشند. این مواد معدنی شامل مس، آهن و زینک هستند.

4- ترکیبات گیاهی

برخی از ترکیبات گیاهی نیز در این مکمل به کار رفته اند و باعث افزایش اثربخشی آن شده اند. از جمله مواد مغذی کلاژن ساز که باعث افزایش رشد موهای شما می شوند. مکمل هیرویت به واسطه داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می تواند برای سلامت پوست و مو و ناخن ها مفید باشد. مواد مغذی مختلفی وجود دارند که می توانند باعث افزایش کلاژن سازی در پوست شوند و از چین و چروک های پوستی جلوگیری کنند.

اما این ترکیبات فقط برای پوست مفید نیستند، بلکه می توانند باعث افزایش رشد موها شوند. کلاژن و الاستین دو پروتئین ضروری برای رشد موها محسوب می شوند که به لطف ترکیبات به کار رفته در هیرویت برای موها تامین می شوند. از جمله ترکیبات کلاژن سازی که در این مکمل وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. زینک: زینک از جمله مواد معدنی ضروری است که نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن، فعال کردن آنزیم های مختلف، روشن کردن پوست، جلوگیری از پیری پوست و … دارد. زینک یک آنتی اکسیدان قوی است که از بروز ریزش مو جلوگیری می کند. زینک در کلاژن سازی نیز موثر است و می تواند باعث محکم تر شدن فولیکول های مو گردد. به همین خاطر، با مصرف زینک هم ریزش موهای شما کنترل خواهند شد و همچنین، رشد موهای شما افزایش پیدا خواهند کرد.
  2. ال سیستئین: ال سیستئین از جمله ترکیبات به کار رفته در این مکمل تغذیه ای است که در گروه آمینو اسیدها قرار می گیرد. ال سیستئین نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و در گروه آمینو اسیدهای ضروری قرار می گیرد. ال سیستئین می تواند باعث تولید بیشتر الاستین و کلاژن در پوست و موها شود. با تولید بیشتر این دو پروتئین توسط این اسید آمینه، رشد موها تقویت می شوند.

بیشتر بخوانید: جادوی هیرویت در رشد مو چگونه است؟

حجم موها و مصرف هیرویت

کاهش ریزش مو با ترکیبات فوق العاده مغذی

همیشه رشد موها، باعث زیبایی موهای شما نمی شوند. به هر حال اگر شما موهای کم حجمی داشته باشید و دچار ریزش مو باشید، شاهد زیبایی موهای خود نخواهید بود. هیرویت می تواند باعث افزایش رشد موهای شما شود و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری کند. این مکمل در کنترل ریزش مو نیز نقش موثری دارد. ترکیبات موثر به کار رفته در هیرویت می توانند باعث کنترل ریزش مو شوند و فولیکول های مو را تقویت کنند. مخمر، زینک، عصاره گیاهی پابا، ویتامین های گروه ب و … همه و همه در کاهش ریزش مو موثر هستند که خوشبختانه همگی در هیرویت به کار رفته اند.

حجم موها و مصرف هیرویت

یکی از کاربردهای هیرویت این است که می تواند باعث افزایش حجم موها شود. افرادی که موهای کم پشتی دارند و شاهد از دست رفتن زیبایی موهای خود هستند، می توانند از مکمل هیرویت برای رفع این مشکل کمک بگیرند. مکمل هیرویت با افزایش ضخامت موها، می تواند حجم موها را نیز افزایش دهد. همچنین، با کمک این مکمل، ریزش موها کنترل می شوند و دیگر افراد نباید نگران کم حجم تر شدن موهای خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: تأثیر کلاژن بر رشد مو را بیشتر بدانیم

سخن آخر

تقریبا غیر ممکن است که به یک داروخانه مراجعه کنید و از فروشنده درخواست یک مکمل تخصصی برای موها نمایید و به شما هیرویت پیشنهاد نشود! این مکمل تاثیر بسیار زیادی در کنترل ریزش مو، افزایش حجم موها و افزایش رشد موها دارد. به همین خاطر، همیشه بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند موهای خود را تقویت کنند. همچنین شما می‌توانید برای با خرید و مصرف دیگر انواع مکمل دارویی – غذایی‎ به سلامت موها و پوست، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و… خود کمک کنید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله داروهلپ بودید از شما سپاسگزاریم.

2 دیدگاه در “تاثیر هیرویت بر رشد مو

  1. مریم گفت:

    قیمتش چند واز کجا تهیه کنیم

    1. دکتر فرنوش محمد پور گفت:

      سلام 45800 با تخفیف ویژه در سایتمون داروهلپ موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *